beats by dre cheap

Marketing bombarderi: JA SAM ZA BRAZIL !

Ono što me nervira ovih dana je «Marlboro» kampanja – sve dimenzije plakate maltretiraju sa svih strana – slika nutkanja cigarama! Naravno, u ovoj državi postoje zakoni koji zabranjuju takav način reklamiranja, ali su kazne mizerne – pa ih ovi jednostavno plate!

Za razliku od gorepomenutih TDR reklamira Rovinj, a FDS odjevnu marku istog «Kraljevskog» naziva i na neki način to je prihvatljivije. U filmu «Thank You for Smoking» (Hvala što pušite) je  oslikano djelovanje jednog spin-doctora u ovoj industriji prodaje smrti. (preporučujem da pogledate ovu burlesku). Oni koji su upućeni u povijest PR-a prisjetiće se divovske uloge Leeja i Berneysa u «Bakljama slobode», ali i presudnu ulogu za očuvanje duhanske industrije "mudraca" John W. Hilla.

Moju nervozu zbog ove prakse je presjekla vijest iz Brazila, tačnije Sao Paola, čiji je gradonačelnik, desničar i populist Gilberto Kassab, zasićen "vizualnim zagađenjem", odlučio stati na kraj javnom reklamiranju. Progurao je svoj paket zakona nazvan Clean City, koji je stupio na snagu početkom godine, a koji je jednom za svagda zabranio sve oblike javnog reklamiranja - plakate, reklame na autobusima i taksijima, na izlozima dućana...

Hm, posla za PR-ovce? Ne znam, ne znam! Mnogi su ovaj potez nazvali nerealnim, neučinkovitim i krajnje fašističkim, no isto tako mnogi su podržali Kassabovu inicijativu. Business Week

A onda me druga vijest iz susjedne Hrvatske kao potpuni ekstrem zateče pitanjem: da li bi vozili automobil Smart oblijepljen reklamama? Sve što morate je da minimum mjesečno pređete najmanje hiljadu kilometara, a ugovor potpisujete na jednu ili na pola godine? Vaš trošak – benzin!

            Da li bi? (vjesnik.hr – više)

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
20/06/2007 16:08