beats by dre cheap

Omča cenzure: BYE, BYE FERAL TRIBUNE?

            Nije me mnogo iznenadila današnja vijest da nakon 14 godina, prvi put neće izaći tjednik Feral Tribune i to zbog neplaćenog duga za PDV u iznosu od 500.000 kuna. Kažu da je Ministarstvo financija blokiralo račun tog lista i pitanje je kada se može očekivati na kioscima.
            Uz velike poreze u Feralu kažu da je glavni uzrok problema marketinška politika jakih tvrtki koje se kod njih više nisu željele oglašavati. Oni koji su pratili događanja vjerovatno se sjećaju da je u posljednjem broju Ferala izašao tekst uredništva koji ja završen opaskom da je "izlazak svakog broja Ferala krajnje neizvjestan, uključujući i onaj sljedeći". Feralovci su se žalili i na visoki PDV na novine od 22%, koji je Vlada neki dan smanjila na 10%. Iscrpnije.
A zašto me to više ne iznenađuje?

    Ranije sam naišao na interesantnu tvrdnju Robert W. McChesney u «Rich Media, Poor Democracy: Communication Politics in Dubious Times», (University of Illinois Press, 1999, pp. 60-61) - kako su vremenom svi novinari prihvatili ideju da je šašavo i «neprofesionalno» baviti se kontraverznim pričama koje se tiču vlade ili korporacija, s obzirom da im (uvijek neizbježno) nedostaje ono što Ted Turner (većinski dioničar Time Warner) naziva «dokazi koji vode ka osudi», kada govori o nedostacima priča koje prikazuje CNN.

        S obzirom da su šefovi i urednici sve slabije spremni dati zeleno svjetlo za početak istraživanja, a kamoli rad na njima, slabe su šanse da ćemo u budućnosti gledati aferu «Watergate» nego će takve priče, (kako je to bivši novinar «Washington posta» Norman Mintz, izvijestio analizirajući priče o greškama velikih korporacija u 1998. godine) završiti kao 5 velikih priča o korporacijama: slabo prenošene, a ako i jesu - nikada ih nisu prenosile elitne medijske kuće, s tim da kao teme nisu istraživane dalje. Ranije sam napisao o slučaju konzerve iz Interexa o kojem su izvještavali samo u Dnevnom avazu - a ostali su mudro krivili carinu. (?!)

    Mnogi se uzdaju u internet, ali omča cenzure se i tu steže... no o tome neki drugi put

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
14/06/2007 12:07