beats by dre cheap

Vispak: KAKO POTROŠITI PARE NA REKLAMU I DOBITI ŠAKU U OKO ili "Odkad to bosanci ulaze u cipelama u kuću?"

        Neki dan gledam na TV-u reklamu za "Zlatnu džezvu" i kontam - baš lijepo, evo ulažu u marketing, valja izać' na kraj sa tolikom konkurencijom. Kad prokontam, jesu skuplji al' skroz su "domaći" i odmah mi naumpadne rad magistrice Zarfe Hrnjić i kako se samovoljno pokušavam svrstati u "federalnog" patriotu.
        Kontam u trenu kako je džezva, a posebno fildžan za razliku od šolje (šolja ima dršku) differentia specifica bosanske kahve. (Ovo itekako ima smisla - ne može se gatati u fildžan upravo zbog toga, što je odraz religijskog stava prema ovoj posudi za ispijanje jedinstvenog napitka, jer je u islamu zabranjeno gatanje)
. Ali ne lezi vraže - pored toliko pro-bosanskih asocijacija koje su mogle biti iskorištene pri kreiranju reklame, autor (uz dozvolu ili naredbu odgovorinih) koristi slike relativno urbane svakodnevnice.
        Redaju se scene ali kao da je riječ o zajedničkoj reklami Vispaka i nekog od telekom operatera u BiH (po uzoru na Granoff i FDS u kampanji Royal) i svi nazivaju kući domaćicu (sin, suprug, kćerka) uz priču "evo nas stižemo, de, pristavi kahvu" kao da je kahva nešto što se pije s vrata i sa srkletom.
        Onda svi pojedinačno pritišću interfon ili zvono (nisam siguran) da im se otvore vrata, a ona stiže svima otvoriti i u isto vrijeme zasuti kahvu, koja usput treba da baci ključ.
        A onda šaka u oko! Baaaaam!
        Mati stvalja kahvu na stol a svi ulaze u kuću tap, tap, tap - u cipelama, a ćerka (recimo 25 godina) u crvenim štiklicama...i što je najgluplje - svi ulaze zajedno a zvonili su i ulazili u kuću posebno! :)
        Kraljevska šaka u oko je ipak to što članovi porodice ulaze u cipelama zato što je najjača
differentia specifica bosanskog naroda to što se nikada, ali baš nikada ne ulazi u cipelama u kuću. Štaviše - to je običaj koji su poprimili i drugi nebošnjački članovi BiH društva!
        Ovom reklamnom kampanjom ne samo da je totalno profulana ciljna skupina nego je i napravljena mini katastrofa u odnosu prema percepciji ciljanih javnosti.
        Ja, koji sam mislio preć' na Vispakove proizvode, sad ne želim ništa!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
10/06/2007 11:36