beats by dre cheap

MAGISTRIRALA ZARFA HRNJIĆ - ČESTITAMO!

Jučer je koleginica Zarfa Hrnjić, u 11,00 sati u amfiteatru 2 Filozofskog fakulteta u Tuzli javno odbranila magistarski rad pod nazivom "Utjecaj persuazivne komunikacije na javnost u Bosni i Hercegovini".
Za one koji nisu mogli prisustvovati, a interesuje ih kakav je rad zahvaljujući Zarfinoj susretljivosti možete skinuti njenu prezentaciju u Powerpointu na Rapidshareu.
Bilo je interesantno i korisno, moram pohvaliti koleginicu Zarfu i čestitati joj još jednom!

Iz prezentacije:
GENERALNA HIPOTEZA
Željeni utjecaj na javnost postiže se strateškim planiranjem komunikacija utemeljenim na istraživanju ciljnih javnosti i usklađivanjem persuazivne poruke sa njihovim specifičnostima. Utjecaj ne zavisi isključivo od karakteristika reklamiranog proizvoda ili propagirane ideje nego i od socijalnih, ekonomskih, političkih i drugih faktora. Njihovo neuvažavanje može i vrlo skupu promotivnu kampanju učiniti neuspješnom. Jedan od bitnih faktora je i povjerenje javnosti koje je teže zadobiti nego sačuvati. Uprkos sveprisutnosti reklama u svakodnevici javnosti u BIH sve je teže zadobiti njihovu pažnju i povjerenje zbog velikog broja medija i sve veće konkurentnosti na tržištu zbog čega i same persuazivne poruke kao i cjelokupan odnos komunikatora prema ciljnim javnostima zahtijevaju drugačiji pristup.

ISTRAŽIVANJE

Tehnikom pismenog upitnika (“face to face” pristup) ispitali smo 350 građana iz općina Sarajevo, Istočno Sarajevo, zapadni Mostar, Tuzla, Livno, Konjic, Banovići, Zvornik i Bijeljina. Uzorak su činili ispitanici stariji od 15 godina, pretežno iz (većih i manjih) urbanih, ali i iz ruralnih sredina. Vodilo se računa o nacionalnoj, polnoj, starosnoj i obrazovnoj reprezentativnosti uzorka. Istraživanje je provedeno u oktobru i novembru 2006.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
08/06/2007 00:47