beats by dre cheap

Jesul' Nadrealisti inspirirali kampanju Crvenog križa USA?: LITAR KRVI - LITAR BENZINA?

Ne mogu odoliti a da ne prenesem ovu šega vijest - kampanju kojom se namjerava omekšati srce građana SAD. To je druga u nizu najcrnjih i najkontroverznijih kamapnja koje sam ikada čuo. Za nizozemski reality show javne televizijske postaje BNN u kojem je smrtno bolesna 37-godišnjakinja trebala između troje kandidata izabrati jednoga kojemu će biti presađeni njezini bubrezi kada umre, sada znamo da je bio - prevara!
Ali američki Crveni križ je odlučio učiniti korak više u zanimljivim načinima poticanja građana na doniranje, u ovom slučaju riječ je o darivanju krvi. Naime, počevši od ovog ljeta, Crveni križ pokreće svojevrsnu nagradnu igru u koju se mogu uključiti svi koji daruju krvi, a nagrade će biti benzin. Nagrade će se dijeliti svakodnevno, a izabrani donatori dobit će kupon za benzin vrijedan 25 dolara. Svi darivatelji krvi automatski ulaze i u veliko finale "nagradne igre", koja će mjesečno davati kupone za benzin u vrijednosti od 3,500 dolara. (saznaj više)
Ne znamo da li su ih ispirisali Nadrealisti, ali čini se da je sticanje publiciteta sve više postaje pitanje stvaranja kontraverzi, a da je svaki publicitet dobrodošao, ali baš svaki i svakakav?... očajno, zaista očajno...
Razlog više zbog kojeg se sa prijatnošću prisjećam kampanje:
"Janičin štap za anđela - štap dobrote i humanosti - T-Mobile".
Na slici:
Poster Crvenog križa USA iz 1944 MPW00531 "Keep your Red Cross at his side: give!"
American Red Cross Charitable organization Propaganda World War, 1939-1945. United States. Posters

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
06/06/2007 22:49