beats by dre cheap

Redefiniranje PR-poteza: KAKO VAM SE SVIĐA "LG" IMIDŽ DOK TRAJE KAMPANJA 1KM?

        Za one koji se bave PR-om obavezno preporučujem da pročitaju
"A Manifesto for the 21st Century Public Relations Firm" od Paula Holmesa.
        U njoj se između ostalog nagovještavaju sve današnje u najmanju ruku problematične kampanje zasnovane na starom Barnumovom modelu, koje su površne, tokenistične "akcije", pa se između ostalog kao primjer aljkavog pokušaja građenja imidža između ostalih navodi Exxon (spašavanje tigra dok svakodnevno nestaju brojne vrste), a kao dobar primjer se navodi Avon.
Nego, poletil' ko da kupi nešto u LG?
Ja nisam baš bio impresioniran ponudom koja je glasila otprilike: kakav god proizvod kupite u LG-u - od prodaje ide SOS selu 1 KM.
Sa desne strane glasajte - opcije su u žutom boxu  --------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
05/06/2007 20:06