beats by dre cheap

Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!

Nije prvi put da na nekom blogu naletim na krtiku "djelovanja" neke firme, kao što sam danas naletio  na "Monopolsko selo: BH Telecom" kod blobovaca.
Iako se čini da je bloggerska zajednica procentualno zanemariva, indikativno je da žalbe korespondiraju sa realnim stanjem na terenu, kao što je npr. kod BH Telecoma (10% pad profita zbog čega su, kako je prenio Avaz, bile najavljene - hajmo ih nazvati tako- čistke).
Eh, sad - kakav je uticaj bloga kao online medija na poslovanje?
Možda  o tome dovoljno govori vijest da je
popularni tehnološki blog  engadget.com, objavivši kako će Apple ozbiljno kasniti s novim proizvodima, za samo šest minuta nakon objave, potopio cijene dionica Applea za 4 milijarde dolara (biznis.ba). Pojeo vuk magarca - rezultat je vijesti, a meni je uvijek interesantno kako stvari funkcionišu vani, jer je očito da će sve to doći ovamo kad - tad.
Kada je riječ o iskustvu koje imaju u komšiluku, u Hrvatskoj, intersantna je priča o tome kako blog utiče na promjenu odnosa stranke prema klijentu kada ona progovori o "igrama bez granica".
Naime, jedan bračni par odlučio je svoju priču o neuspješnim naporima da realiziraju kredit u Privrednoj banci ispričati na blogu. Marketinška kampanja protiv PBZ-a na blogu pbzprofesionalizam.blog.hr ugledala je svjetlost dana u srijedu, 26. travnja/aprila. Samo nekoliko sati nakon što je suprug, inače zaposlen u tvrtki koja pruža usluge marketinškog savjetovanja na internetu, javio banci da je objavio blog o njima, stigao je poziv iz banke ljubazne kreditne referentice da je ugovor pripremljen i da ga odmah može doći potpisati! (više u ovom članku)

A Shari Swan, osnivačica amsterdamske tvrtke Streative Branding koja radi marketing za poznate svjetske kompanije, vjeruje da će za pet godina svaka veća kompanija imati čovjeka koji će se baviti samo
iščitavanjem blogova kako bi vidio što o tvrtki pišu korisnici. Swan je stručnjakinja s iskustvom i njezina tvrtka se koristi mrežom tajnih "krtica", kreativaca koji po cijelom svijetu osluškuju mišljenja konzumenata o određenim brendovima.

Zato bloggeri, samo naprijed!
Kritikujte, pišite - sve to
itekako ima smisla!
(možda i u BH Telecomu angažuju
Streative Branding)
Za one koje više interesuje blog i PR evo dobre stranice:
http://www.globalprblogweek.com/

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
30/05/2007 23:10