beats by dre cheap

Pobjeda javnosti: WOLFOWITZ ODLAZI 30. JUNA - ALI ŠTA JE TOME PRETHODILO PROŠLE SEDMICE?

Naivno bi bilo misliti da je Wolfovitz odstupio sa mjesta direktora Svjetske Banke tek zbog rupa u čarapama ili sukoba interesa zbog povećanja plate svojoj ljubavnici.
Zapravo, medijski izvještaji navode da je Paul Wolfowitz posljednjih dana pregovarao s upravom banke u pokušaju da ublaži formulacije u službenim dokumentima koje se odnose na njegov prekršaj, u zamjenu za ostavku. Evropske zemlje su posljednjih sedmica vršile pritisak da Paul Wolfowitz ode s položaja, dok ga je podržao, osim vlade SAD-a, jedino Japan.
Na akciju za njegovu smjenu blobovci su našu javnost još u aprilu pozvali na potpisivanje peticije kojem sam se pridružio, a kao i mnogi koji su se potpisali prije dva dana sam dobio e-mail u kojem se avaaz.org (organizator peticije za Wolfovitzovu smjenu) zahvaljuje.
Oni ukazuju na uticaj svjetske javnosti preko peticije koju su organizovali:
Kako pišu u e-mailu, predstavnici avaaz.orga su prošle sedmice lično predali peticiju  u Washington DC. Hiljade prosvjednika sa transparentima i zastavama su se okupili predstavljajući potpise 52,270 ljudi iz 181 zemlje koji su se potpisali, a među kojima zasigurno ima i bosanaca. Naravno, pojavili su se i mnogi novinari iz Holandije, Njemačke i Austrije, kao brojni novinari čuvenih TV stanica kao što su Al Jazeera; Rupert Murdochov Fox News; američke TV mreže kao što su NBC i ABC i naravno AP i Reuters.
Nakon protesta, direktor
novinskog ureda Svjetske banke (World Bank News Bureau) izašao je da lično prihvati print peticije i obećao je da će ga lično odnijeti u odbor Svjetske banke (World Bank board).
Tek prije dva dana, Bush je nevoljko morao donijeti tu odluku. Kao razlog ostavci navedeno je kršenje etičkih pravila ove ustanove, prema kojima je Paul Wolfowitz ušao u sukob interesa kada je jednoj uposlenici banke, s kojom održava dugogodišnju romantičnu vezu, izradio vrlo povoljno unapređenje te povišicu plaće.
Tek nakon toliko vremena? Ovo me je podsjetilo na krizu koju je imao Wal-Mart u Bowling for Columbine sa "reklamacijom metaka".
Više donose vijesnik.hr i ovdje (arhiva), ali i FENA na portalu bhtelecoma.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
20/05/2007 19:44