beats by dre cheap

O Trumpu - kako Twittati

Odnosi s javnošću u praksi - Šta stručnjaci za PR i marketing mogu da nauče od Donalda Trampa? Evo kako Donald Tramp vodi svoj profil na Tviteru Da li želite da vaš marketing na Tviteru postane moćan i uspješan? Nema sumnje da ste pročitali desetine tekstova koji nude savjete i taktike za uspjeh. Ali majstor marketinga i promocije na Tviteru, od koga brendovi mogu da nauče mnogo, jeste niko drugi do Donald J. Tramp, bez obzira na to da li podržavate ili ne podržavate njegovu politiku i njegovo mišljenje. Lari Kim, osnivač i tehnički direktor kompanije „Word Stream“, nije govorio o Trampu kao o političaru, već o načinu na koji on plasira informacije i kako i zašto to smatra obaveznim lekcijama za sve one koji žele da se bave oglašavanjem i PR-om na društvenim medijima. Evo nekoliko primjera. 1. Budite veoma, veoma autentični „Moje srce i molitve su usmjereni na sve žrtve užasne #briselske tragedije. Ovo ludilo mora biti zaustavljeno i ja ću ga zaustaviti.“ Tvit je objavljen u 7:21 22. juna 2016, a retvitovan je oko 17.000 puta i imao je više od 45.000 lajkova. Autentičnost je previše upotrebljavana riječ, koju brendovi i preduzeća koriste suviše često. Kod Donalda Trampa vidimo pravu autentičnost, a ne brend koji zna da mora da bude autentičan kako bi se istinski povezao s potrošačima. Trampove pristalice ga ne vide kao „autentičnog". Oni ga vide kao uspješnog, direktnog, politički nekorektnog biznismena koji dijeli svoju zabrinutost u vezi sa važnim pitanjima. Tramp je vjeran sebi – ono što vidite od njega na Tviteru je njegov stav bez lažnih parola, a to može da vam se ili svidi ili ne svidi. Savjet: Ne govorite da ste autentični. Pokažite to! Podijelite svoje mišljenje i osjećanja. Ako istinski budete takvi, to će vam pomoći da izgradite veću publiku, ali i da je angažujete. 2. Dosadno = loše „Ako Obama da ostavku SADA, čime pravi veliku uslugu ovoj zemlji – ja ću mu dati da besplatno doživotno igra golf na nekom od mojih terena!“ Tvit je objavljen u 11:22 sata desetog jula 2014, a retvitovan je više od 30.000 puta i imao je oko 34.745 lajkova. Svi stručnjaci za marketing danas savjetuju manje-više istu stvar: stvarajte kvalitetan sadržaj. Ali šta to znači u vremenu u kome se svi trude da stvaraju relativno kvalitetan sadržaj? Donald Tramp se izdvaja od ostalih republikanaca, jer ne zvuči niti se ponaša kao drugi političari. Kako možete da budete zabavni na jedinstven način, ali i relevantni za vašu industriju usklađivanjem sa interesima i potrebama vaše industrije? Savjet: Ako ne zabavljate svoje sljedbenike, oni će to potražiti negdje drugdje. Pronađite jedinstven način da ubacite svoj smisao za humor, zanimljive ili inspirativne činjenice i informacije kojima ćete se istaći među konkurencijom na Tviteru. 3. Okrenite poraze u pobjede „Organizovana grupa ljudi, mnogi od njih su banditi, koja je ugasila naša prava Prvog amandmana u Čikagu, potpuno su uzbudili Ameriku!“ Tvit je objavljen u 12:44 dvanaestog januara 2016, retvitovan je 23.875 puta i imao je 39.845 lajkova. U marketingu, gubici su neizbježni. Bilo da radite za brend, biznis, startap ili agencije, bez sumnje ćete kad-tad doživjeti bolan gubitak. Bilo da je to u obliku izgubljenog klijenta, izgubljenog saobraćaja na web stranici, krize na društvenim medijima, ili neispravnog lansiranja proizvoda... Kao što je Tramp ranije rekao, ponekad gubite bitku da biste pronašli novi način da pobijedite u ratu. Gubici su prilika da uvjerite publiku da je u vašem poslovanju bilo zastoja i problema, ali da je to samo privremeno. Ovo je prilika da se ujedinite, inspirišete i ponovo angažujete i zainteresujete svoju publiku. Savjet: Pretvorite svoj negativan publicitet u pozitivan. Koristite poraz kako biste dali novu energiju publici ili komunicirajte o tome kako ste uzbuđeni zato što ste na pravom putu da otklonite sve probleme i postižete nove ​​pobjede u budućnosti. 4. Važno je da imate svoje mišljenje „Hilari je rekla da vas oružje ne može sačuvati. Ako u to stvarno vjeruje, onda bi trebalo da traži da se njeni teško naoružani tjelohranitelji odmah razoružaju!“ Tvit je objavljen u 3:27 sati trećeg jula 2016, retvitovan je 17.467 i lajkovan 31.395 puta. Donald Tramp se ne plaši da pišući na Tviteru stvari koje bi drugi smatrali smjelim ili kontroverznim rizikuje, već zaista vjeruje u ideju da ne postoji loš publicitet. On zna da kontroverza prodaje. Ako ste gledali neku od debata u kojoj je učesnik, bez sumnje ste primijetili da se mnogo pitanja vrti oko Trampa. On dominira razgovorom, bilo da je to na društvenim medijima ili u medijskom izvještavanju. Savjet: Mnogi pojedinci i brendovi se plaše da imaju mišljenje i zadržavaju ga zbog straha da ne uvrijede nekoga. Razmotrite razbijanje „pravila" s vremena na vreme i razmislite o tome da podijelite mišljenje – ono bi, naravno, trebalo da bude relevantno za vašu industriju ili da oslikava ono po čemu želite da budete poznati.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
08/07/2017 22:11