beats by dre cheap

Facebook status kao novi kanal komunikacije?

Znam, stare su to vijesti i slušalo se o tome sa popriličnim klimanjem dok se stvar nije baš prokljuvila. Da ne bude da izmišljam toplu vodu, da, o tome je pisao Jutarnji ovdje i kažu:
"Voditelj HTV-a Denis Latin možda je dosad najbolje pokazao moć Facebookovih statusa. Nezadovoljan atmosferom na poslu, počeo je pisati statuse u kojima ironizira svoje šefove s kojima je u svađi. Da je to činio SMS-ovima, efekt ne bi bio isti. Porukama upućenima putem statusa na Facebooku pogodio je točno gdje je gađao: njegovi statusi su privatni, ali ih svi mogu vidjeti."
Naravno, postoji uvijek mogućnost da te neko "ocinka" ako se na ovaj način "obračunavaš" sa drugačijim "gledanjem na svijet", ali i sama činjenica da ne može saznati direktno, osim ako ima kakvog špijunskog avatara kojeg si slučajno dodao na listu prijatelja (što spada u domen teoija zavjere), stvar je sasvim "cool".
Moj "Status update" koji je pokrenuo lavinu komentara (OK, bar 1/3 od tih komentara su moji ) ciljao je na jednu osobu na FB koja je na mojoj listi, a koja se nije pojavila. I nek nije. Neznanje je nekima blagoslov. Uglavnom, desilo se da je dotična osoba stavila u svoj "status update" citat iz neke džigeraške pjesme.
8.mart je i kontam, toliko priče o pravima žena pa postavim u status update:
Emir se pita - zašto neke žene u FB status upisuju turbo stihove koje tuknu na porno, a onda očekuju da ih se tretira kao dame?
Naravno, zadrlo se u pitanje ukusa, iako ja tvrdim da je turbo-folk stvar neukusa, rast njegovog prihvatanja jedan od razloga iščeznuća srednje klase, devalvacije bon-tona  i  nestanka snobova/malograđana koji su bar "imitirali" da vole kulturu odlazeći na predstave, kupujući knjige itd.
Čini mi se da biti krkan nije
baš toliko stvar necivilizacijskog gledanja na stvari, nego barbarske ponositosti, BigBrother umišljenosti i betonske galanterije (betonski lavići, labudovi i ostala živina na ogradama i u baščama). Sve ima cijenu - ništa nema vrijednost, nema istine, ima ugao gledanja.
Da, i još da dodam ovo - možda sam nekima stao na žulj, možda me neki shvate pogrešno, ali to je moj stav. Ne želim "peći kolače cijelom svijetu".
Dodao sam se i u Tweeter, za one koji me prate i odlučio to uvezati sa Facebookom. Vidjećemo kako će stvari hodati. Život u informacijskoj džungli zahtjeva prilagodbu.
Sretno si želim, kao i svima koji pokušavaju iskoristiti potencijal koji ovi kanali komunikacije pružaju!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
09/03/2009 23:04