beats by dre cheap

Gayevi i ateizam u reklamama: IDEOLOŠKA BORBA ZA KONZUMENTA ''PAR EXCELLANCE''

Danas sam na FTV u emijisi Centralni zatvor slušao intervju sa Dževadom Karahasanom koji je na pitanje o razlozima pojave agresivnog ateizma dao obrazloženje pojavu mnogo revloucija na prostoru BiH. Za one koji su nekada bili antiteisti, dakle bili potpuno protiv vjere jer ih je podsjećala na ono što duboko u sebi jesu, kaže da su sada postali agresivni teisti, sada kada su tu vjeru kao rješenje pronašli.
Pomenuo je i to da je potreba za duhovnošću zapravo čovjekova potreba za prihvatanje smrti što je nešto u potpunosti u sukobu sa neoliberalnim pogledom na svijet kojemu je poteban konzument. Kada čovjek konzumira reklamu, on zapravo konzumira lijek protiv straha od smrti, proizvodi se postavljaju kao ciljevi visoke vrijednosti.
Zato potrebu skrenuti pažnju na dvije vijesti prema kojima vjera baš i nije naklonjena konzumerizmu, a ateizam se, čini se, pojavljuje kao brand koji bi da konkuriše religijama.
Ne znam koliko je prisutna religioznost kod gay populacije, ali na osnovu ove dvije reklame čini s da su gay/ateisti idealni potrošači. Ono što mi je posebno smiješno je naziv koji zahtjeva vjerovanje, jer ne tvrdi kada kaže "there's probably" (vjerovatno). A evo šta vijesti kažu:

Velika Britanija: Bog vjerojatno ne postoji, uživajte u životu
"Prvi puta u britanskoj povijesti pokrenuta je reklamna kampanja za promoviranje ateizma. Kroz tjedan dana su se skupile i donacije za ateističku autobusnu kampanju, kako bi na londonske crvene dvokatne autobuse stavili plakate na kojima piše: “Bog vjerojatno ne postoji. Zato prestanite brinuti i uživajte u životu!”. Čitatelji lista The Guardian, čija je kolumnistica Ariane Sherine pokrenula ovu kampanju, entuzijastično su odgovorili na predloženu kampanju nudeći svoje donacije i skupljeno je devet puta više novca nego je bilo potrebno (47.900 funta)." Permalink

Gayevi su u reklamama neizbježni
" Prije 15 godina, svijet reklame bio je svijet hetero muškaraca. Sada, gayevi su neizbježni. I nije to samo stvar političke korektnosti, s ciljem da se homoseksualce integrira u društvo, već i pametan marketinški potez koji osigurava veći profit, budući su homoseksualci navodno bolji kupci nego heteroseksualci, piše Advertising Pawn u stvarno interesantnom tekstu, popraćenom mnoštvom videa. Te su reklame, osim toga, mnogo zanimljivije od običnih, pogledajte npr. reklame za Motorolu, Renault Clio, Guiness, Stocker... Permalink "

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
24/10/2008 23:07