beats by dre cheap

Plan B: Intervju sa Marty Neumeierom, stručnjakom za brending

Prema vašem iskustvu, kako i koliko dobar brend može popularizirati loš proizvod i obrnuto – loš brend uništiti dobar proizvod?

U karijeri sam vidio mnogo slučajeva i jednog i drugog. Dobri proizvodi, koji su zbog nepostojanja brenda ili lošeg dizajna ili imena bili potpuno nevidljivi na tržištu, propadali su. Tvrtka mora predstavljati proizvode i usluge na način da su vidljivi, oni se moraju isticati na tržištu među konkurencijom, tako da klijenti vide njihovu vrijednost!Također, vidio sam mnogo loših proizvoda koji su na tržištu dobro prošli, ne toliko radi brendinga, nego više zbog dobre i agresivne reklame. S dobrom reklamom loš proizvod može na tržištu proći jako dobro, ali to je samo kratkoročno – korisnici će brzo shvatiti da je on zapravo loš, a to će se tvrtki vratiti i išamarati je.


Obavezno pročitajte:

Plan B » 2.0 » Intervju: Marty Neumeier, stručnjak za brending

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
19/10/2008 21:46