beats by dre cheap

Koliko vrijedi logo: Top 100 svjetskih brandova

Prema godišnjem izvještaju kompanije Interbranda, najpoznatije svjetske mreže za stvaranje i upravljanje vrijednostima brandova, najveći dobitnici godine su Google i Apple. Vrijednost Googleovog branda porasla je za čak 45 posto, na 25,6 milijardi dolara, i osigurala kompaniji skok s dvadesetog na deseto mjesto. Drugi veliki dobitnik je Apple na 24. mjestu, a najjači svjetski brand je i osmu godinu zaredom Coca-Cola s vrijednošću od 66,7 milijardi dolara. Slijede IBM i Microsoft (oba 59 milijardi, uz izmjenu u poretku u odnosu na lani), dok je prvi europski brand Nokia (5. mjesto, 35,9 milijardi). Prvi azijski brand je Toyota (6. mjesto i 34 milijarde), a u prvih deset su još General Electric, Intel, McDonalds i Disney. Utalkmarketing...
Jedno pitanje: koji je po vama najjači bosanski brand, bez obzira o kojim je proizvodima riječ?

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
24/09/2008 15:26