beats by dre cheap

Promjene u medijima: MANJE PARA ŠTAMPANIM MEDIJIMA ZBOG VELIKE PAŽNJE NA NECIJENJENOM INTERNETU KOJEG POTCJENJUJU OGLAŠIVAČI

Čudno je to, ali čini mi se da istina uvijek pronalazi neki svoj put, koliko god to izgledalo nemoguće. Naravno, ovdje ne govorim o "apsolutnoj istini" nego o slobodnom kretanju informacija i otkrivanju zakulisnih radnji. Bezbroj je primjera autocenzure, pa i CNN-ovog odustajanja od priča za koje treba više istraživanja, ako su veliki finansijeri u pitanju.
Zbog toga je sasvim prirodna pojava bloga kao jednostavna reakcija na copy/paste novinarstvo i portale i RTV stanice koji su ništa više do obične RSS stanice koje prikupljaju vijesti i daju ih korisnicima u dogovoreno vrijeme - dal' u 06:00 ili 19:30 - nije bitno.
Uglavnom, blog kao nov izvor informacija, dal' u formi dnevnika kao "reality show" ili kao mjesta na kojem se anonimno piše o problemima u nekoj korporaciji itekako je prodrmao "Velikog brata". Ne, ne očekujem nikakav blogovski Watergate - sjećate se iCNN? Ista je opcija sada na skoro svim portalima, pa i na sarajevo-x.com (donji desni ugao "Pošaljite nam vijest" - Svjedočili ste nekom događaju, uzeli ste svoj mobitel ili digitalni fotoaparat te fotografisali neki zanimljiv ili čak šokirajući događaj. Snimljeni materijal želite da vidi bh. javnost? Pošaljite nam vašu vijest i mi ćemo je objaviti. Više...) Sasvim je jasno - ljudi će to i činiti za džabe, ne samo zato što mogu, nego zato što žele biti dio kreiranja slike stvarnosti.
Slike koja je poprilično pripremljena, konture ocrtane - a razlika pogleda na događaje je u dioptriji posmatrača!
Zato me ne čudi vijest da su štampani mediji u gubicima. Kaže vijest: "Los Angeles Times, jedan od najvećih američkih dnevnika, najavio je ukidanje 150 novinarskih radnih mjesta. Američki dnevnici ove godine bilježe pad zarade od 12 posto, najviše zbog konkurencije s interneta ali i zbog slabe ekonomske situacije te većih troškova. Čitatelje nastoje zadržati tako što ih preusmjeravaju na svoje internetske stranice, ali zarada od reklama na internetu, prenosi VoA, nije još toliko velika da bi ublažila sadašnje probleme i sve veće troškove." (FENA) i na: http://www.sarajevo-x.com/clanak/080704009
A zarada od reklama na internetu nije još toliko velika upravo zato što internet posmatraju kao kakav neozbiljan medij.
Kako se to lijepo obije o glavu. A tek je počelo osvještavanje...

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
10/07/2008 23:24