beats by dre cheap

The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE

Kompanija Philip Morris utemeljila je 1902. korporaciju za prodaju duhanskih proizvoda među kojima je bio i Marlboro. U početku cigarete nisu imale dobru prođu kod pušača, a slovile su i kao blage ženske cigarete. No po završetku Drugog svjetskog rata te su cigarete pretekle do tada najpopularnije Camel, Lucky Strike i Chesterfields. Za to je ponajviše bio zaslužan dobar marketing na čelu s Leom Burnettom koji je osmislio Marlboro Mana - macho ikonu u liku kauboja (video, video). Čak i zabrana reklamiranja cigareta na tv-u nije mu naškodila. VOA... PermalinkAli da nije bilo PR-a pitanje je da li se žene ikad propušile jer je ukupna slika "cool" imidža pušača pripada i ženama, konkretno zasluga je to PR događaja "Torches of Freedom". Više o ovom http://www.culturewars.com/CultureWars/1999/torches.html

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
10/05/2008 00:38