beats by dre cheap

Slučaj Bosburger: SPRJEČAVANJE GLASINA SPINOM IZ MERCATORA?

Iz naslova saopćenja iz ˝Merkator˝ Tuzla "Nije potvrđeno da je majoneza ˝Remia˝ prodata u ˝Mercatoru˝ uzročnik masovnog trovanja"  izgleda kao da su stigli nalazi iz Higijensko epidemiološke službe Tuzla, međutim, iz teksta se to ne vidi. Naslov pije vodu jer nije potvrđeno ni da ova majoneza jeste uzročnik.

Naprotiv, u tekstu saupćenja se kaže da se nalazi očekuju sutra (25.IV). Riječ je o odbrambenom spinu kroz naslov (tačnije sprječavanje glasine mutnim naslovom) ali koja će izdržati do sutra i itekako je bitna za razvijanje priče u pozitivnom smjeru za Mercator. Očito je da je saopćenjem iz Higijensko epidemiološke službe Tuzla priča krenula da se pretvara iz "Bosburger trovanje" u "Mercator trovanje"

Moram priznati, dobar posao direktora marketinga i PR-a Merkatora, u kojem je iskazana briga za potrošače već prvom rečenicom. "Da bi otklonili svaku nedoumicu, Remia majonezu smo 22.aprila 2008. godine poslali na analizu u Zavod za javno zdravstvo Tuzlanskog kantona".

Tekst saopćenja na ovom mjestu.

p.s.

Posebno je interesantno što posjećeniji site tuzlarije.net nije prenio vijest koju je prenio portal TuzlaLive (koju sam donio u prethodnom postu). Naravno, ne optužujem za pristrasnost, možda vijest nije uopće stigla do njih (vjerovatnije je ovo!), ali je jasno da i mediji itekako utiču na oblikovanje cjelokupne slike slučaja objavljivanjem ili neobjavljivanjem nekih vijesti.

p.s. 2

 

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
24/04/2008 12:15