beats by dre cheap

Kako to radi Opel: ŠTIKLE U OBLIKU OPEL AGILE

Kada je riječ o cipelicama po mom mišljenju najbolji posao promocije je napravio Harrods sa Kobrom, ali ni Opel nije loš. Iako se čini da je ovaj fol sa cipelicama ovim primjerom ispucan na duže vrijeme, vrlo je vjerovatno da će Laka napraviti uspjeh sa svojim (ne Severininim) štiklama. Naime, bloggerka oBloze kaže da je slučajno prebacila na MTV, kad tamo Laka govori nešto. Između ostalog Laka je naveo da mu specijalno dizajniraju opanke sa štiklicom, "jer ne može svakakav u Evropu." Kaže da sliku navedene kreacije imate na blogu   S.n.o.b. ,  koju vodi sarajevski umjetnik svjetskog glasa, Anur Hadžiomerspahić.  Meni će to ličiti kao ruganje evropskim težnjama susjeda iz Srbije. Ako se plasira u finale, Laka bi mogao skrenuti pažnju svog gledateljstva, a time i glasove. Ali ako pobjedi... mislim da će svojom izjavom dosta poremetiti. Ako se ne polomi u međuvremenu na štikla-opancima. Ovako to izgleda:

A što se tiče cipelica-autića, meni liči na lončić-igračku. Ipak, novinari portala index.hr u ovom članku, da li plaćeno ili ne, se oduševiše kreacijom Luce Stappersa za Opel, pa kažu:

"JEDNA od najoriginalnijih promocija novog automobila desila se prije nekoliko dana u Nizozemskoj. U sklopu predstavljanja novog Opela javnosti su predstavljene unikatne ženske cipele s motivom nove Agile.

Cipele dizajnom u potpunosti prate linije Opelovog gradskog mališana. Kreirao ih je Luca Stappers, a predstavljene su u poznatom amsterdamskom butiku Shoebaloo u sklopu predstavljanja automobila. Bilo kakav komentar ovdje je suvišan, pa ćemo stoga samo reći kako cipele toliko dosljedno prate Agilin stil da je i boja originalna - Aqua plava.

Na nesreću mnogobrojnih Opelovih poklonika koji bi itekako željeli vidjeti svoju bolju polovicu u štiklama estetski inspiriranim Ruesselsheimskim novitetom radi se o unikatu koji će najvjerojatnije završiti na nekoj dobrotvornoj aukciji."

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
09/04/2008 10:14