beats by dre cheap

David Backham dobio zlatni iPod Touch: OLD SCHOOL PR

Sa IT-monitor.hr dolazi vijest koja je klasični PR potez još od vremena Edwarda Berneysa. Naime, omiljena Bernaysova tehnika manipuliranja javnim mišljenjem bila je indirektna upotreba „autoriteta treće strane“, kako bi ostvario ciljeve svojih klijenata. Bio je svjestan snage indirektnog autoriteta, što je potcrtao riječima: "Ako možeš uticati na vođe, sa ili bez njihove svjesne suradnje, automatski utičeš na grupu koju vode“.[1]
Zato je vijest u kojoj se kaže da je za svoj stoti nastup u engleskoj nogometnoj reprezentaciji, David Beckham od svojih suigrača (sa ili bez saradnje iPodovog PR teama ) dobio zlatni iPod touch najjednostavnije rečeno, jedna PR-klasika.
Još je veća "ritualnost" u tome što je iPod darovan kao jedan "znak pažnje" kolega iz reprezentacije koji su mu ga darovali "za dugo sjećanje". To što su dali da na uređaj bude ugravirana i posveta "za njegov 100 nastup za reprezentaciju, te engleski grb", zlobnici dodaju komentar: "da kojim slučajem ne pomisli da mu je iPod darovan zato što je najzgodniji dečko u timu"Iscrpnije... Permalink


[1] Bernays, Edward L.; „Propaganda“, pp. 24

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
05/04/2008 01:05