beats by dre cheap

Sportski PR i marketing: SVAKI JE EURO - EURO!

Večernji.hr često donese dobar članak iz oblasti PR i marketinga. Neke pomislim postaviti kasnije pa ostavim link u neobjavljenim poslovima, ali se zna desiti da tih tekstova, kada konačno odlučim objaviti uz neku temu, više jednostavno nema. Ono čega nema, bez toga, ne da se može, nego se mora. Jedan od interesantnijih tekstova je o sportskom marketingu "Ima li nogomet dodatnu vrijednost". Dobar primjer upravljanja autor (Edvin Jurin) daje sa belgijskim Genkom. Na prigodnoj fotografiji igrač Rome (večerašnji gubitnik). Iz teksta izdvajam najinteresantnije dijelove koje se tiču upravljanja svim raspoloživim sredstvima kluba kako bi se što više povezao sa svojim ciljnim skupinama:

Vođeni uvodnim prodajnim prijedlogom i geslom "Svaki je euro - EURO!" poslovni se klupski tim ne ustručava osmišljavanja i organizacije događanja na non-matches dane  od dječjih rođendana i dječjih klubova, poslovnih okupljanja gdje od vanjskog cateringa zarađuje 20 posto, ali i obiteljskih i poslovnih svečanosti, promocija pojedinih brendova do obilaska stadiona i upoznavanja posjetitelja s vodećim zvijezdama kluba. Ambiciozni i neumorni klupski menadžeri po vlastitom iskazu svojim krajnjim korisnicima uvijek nastoje podariti Added Value Effect  najmlađim kategorijama besplatnu kinoulaznicu i fast-food zalogaj nekoliko puta mjesečno, a poslovnim ljudima poslovnu platformu i temeljni alat networkinga (preko vlastite extranet mreže i ciljno usmjerenih susreta radi izmjene ideja, informacija i projekata).

- Nagraditi i usrećiti stalne i povremene poslovne ljude pomaže nam da u pravom smislu regrutiramo stalno nove, ponosio se Stephan Poelmans, komercijalni direktor KRC-a Genk  a na zagrebačkoj  SPORTO koferenciji,  ističući:
- Djeca su naš kisik, oni su naši klijenti budućnosti - tako klub godišnje utrži 2500 poslovnih sjedećih mjesta po cijeni od 1250 do 2000 eura i 17 specijalnih loža za 30 tisuća eura. Takvo ciljno usmjereno i emocijom i energijom obojeno upravljanje komunikacijama omogućuje da navijač umjesto prijetnje postaje vrijednost.

Današnji sportski marketing polazi od dviju premisa  sport = emocije (emocije su najvitalniji dio svakog brenda, klupskog ili sponzorskog), a oglašivači = partneri, a ne više puki naručitelji stadionskih panoa. Operativna dobitna, odnosno win-win formula temelji se u svom tehničkom dijelu na dvije komponente  kataloški precizno razrađenoj i ostvarenoj klupskoj ponudi i prilagođenom mjernom instrumentariju.

Samu ponudu čine četiri dimenzije  prva, medijske koristi i networking; druga, ambijent za direktni marketing; treća, platforma za višerazinske promocije i četvrta, domaćinstvo (business club, sponzorske lože,VIP arena).

Mjerni instrumentarij počiva na indeksu sponzorske prikladnosti koja indicira koliko svaki promatrani sport odgovara svakom pojedinačnom sponzoru, čitaj partneru te kumulativne sponzorske izloženosti u medijima s naglaskom na televiziju, on site, odnosno na stadionu te na samim igračima, odnosno njihovoj sportskoj opremi.
U konačnici za klupski sportski marketing ipak vrijedi samo jedno pravilo. Radi marljivo, komuniciraj iskreno i stvaraj prijatelje!

- Djeca su naš kisik, oni su naši klijenti budućnosti - tako klub godišnje utrži 2500 poslovnih sjedećih mjesta po cijeni od 1250 do 2000 eura i 17 specijalnih loža za 30 tisuća eura. Takvo ciljno usmjereno i emocijom i energijom obojeno upravljanje komunikacijama omogućuje da navijač umjesto prijetnje postaje vrijednost.

(...)

Današnji sportski marketing polazi od dviju premisa  sport = emocije (emocije su najvitalniji dio svakog brenda, klupskog ili sponzorskog), a oglašivači = partneri, a ne više puki naručitelji stadionskih panoa. Operativna dobitna, odnosno win-win formula temelji se u svom tehničkom dijelu na dvije komponente  kataloški precizno razrađenoj i ostvarenoj klupskoj ponudi i prilagođenom mjernom instrumentariju.  VIŠE

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
01/04/2008 22:30