beats by dre cheap

Imamo naslov: ŽONGLIRANJE INFORMACIJAMA - Povijest i teorija odnosa sa javnostima

U početku sam imao podnaslov "Povijest i teorija odnosa sa javnostima", a od 26. januara/siječnja kada je napisan prethodni post dobio sam pregršt prijedloga. Još jednom HVALA VELIKA SVIMA! Velik broj je stigao i e-mailom, a u uži izbor su ušli:

  • "Od promocije cirkusa do kreiranja menadžmenta"
  • "Od cirkuskog šatora do modernog PR ureda"
  • "Recite im ono što trebaju čuti"
  • "Quo Vadis PR?"
  • "Ispeci, pa reci"
  • "PRovokacija javnog mišljenja"
  • "Od PRvih koraka do PRakse"
  • "Nepriznati kreatori povijesti"
  • "Kovači percepcije"
  • "PRedstavljanje - kroz povijest i u teoriji"
  • "PRevolution/PRevolucija" (Evolucija PR-a)
  • "Život u doba javnosti"
  • "Prašina u očima"
  • "Od Gutenberga do interneta"
  • "Goli Razgovori"
  • "Od PRvih koraka do PRakse"
  • "Riječi za javnosti"
  • "PRedstavljanje"
  • "Život u doba javnosti"
  • "Odnosi sa javnošću u duhu vremena - od kolijevke do 21. stoljeća
  • "Javnost s odnosima" i
  • "Žongliranje informacijama"
Kum knjige nam se javio e-mailom, zove se  Darko Markušić i zamjenik je glavne urednice časopisa Business.hr.
"ŽONGLIRANJE INFORMACIJAMA - povijest i teorija odnosa sa javnostima"
mi se dopao jer je PR zapravo krenuo sa cirkusima i željeznicom. Kada uzmem u obzir da je PR je ponekada čisti cirkus i borba da se zadobije pažnja, a najgore što čovjek kao PR-ovac može da se desi je da ispadne kao loš klaun (kada pokušava skrenuti pažnju na neki događaj) ili kada se nađe u krizi koju s nacrtanim osmjehom koji mu navrtaju mediji tužno prolazi - slika je više nego jasna. Borba za pažnju je ogromna i za njeno ostvarivanje povijest bilježi raznorazne dosjetke, a teorija nastoji racionalizirati svaki PR pokret u cilju uvećanja učinka.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
29/01/2008 11:30