beats by dre cheap

Joj, kad vas objavim na internetu: BORITE SE ZA SVOJA PRAVA!

Neugodnija situacija na kasi tržnog centra od one kada zaboravite novčanik (što zvuči kao "Zaboravio novčanik na klaviru") je kada imate karticu koju terminal za naplatu ne prima i uporno (po četvrti put) izbacuje papirić "Odbijena, molimo kontaktirajte vašu Banku". Eh, to mi se večeras desilo. Pošto mi je dotična radnja ispred nosa mogao sam ostaviti ličnu kartu i novca što sam imao (falilo mi par maraka) i hajde kući po ostatak.
Ah, fino - velim sebi kad vidjeh da na kartici ima neki telefonski broj, doduše vrlo sitnim brojevima ispisan - sad ću ih nazvati! Iako je supruga izrazila sumnju jer je prošlo 15:00 (he,he) moram priznati da me je obradovalo kad se neko javio na prvi poziv, mada me je čiko odmah preusmjerio da zovem drugi broj telefona. Naravno, to je regularan broj koji također plaćam, a ne broj čiji je poziv besplatan (tipa 0800). Dobih tetu u NLB Banci koja je saslušala u čemu je problem a onda me pokušala otresti sa nekakvim pitanjem tipa:

- A šta ću vam ja tu sada? Ne mogu vam ja tu sad ništa pomoći? (zvučala je baš nonšalantno)
- Kako ne možete? (bio sam uporan)
- PA, RAAADIM SAD NEŠTO DRUGO! (sve drugo je bitnije od mušterije koja te zove)
- A, jel' tako? (naravno, nisam mogao da vjerujem i dodao) E, da znate da ću promijeniti banku

- PA PROMIJENITE, ETO!
- I još da znate, a
ko je već tako - ima da vas stavim na internet! (namjerno sam koristio ovo "stavim" jer većina ove stare generacije doživljava internet kao neki "stub srama" na koji možete nekog staviti kraj Severininog uratka, s obzirom da ih je stid što o internetu pojma nemaju).
U trenutku kada sam izgovorio to magično "Ako je tako - onda ima da vas stavim na internet!" nešto se u mojoj sugovornici prelomilo, tačnije - "udario" sam je u
amigdalu i u roku od 12 milisekundi promijenila je priču, uzdrmao sam dno hijerarhije potreba (Maslovljeve naravno) i to vjerovatno prvi i drugi (fiziološke potrebe i potrebu za sigurnošću).
Gotovo da se probratila u leptiricu na cvijetu, te "gospodine, sačekajte malo, a koji je vaš broj da provjerim je li sve u redu sa vašim računom" (što je bio i najveći strah - da mi ga neko nije opuhao), te "A gdje ste kupovali? Eh, neki dan sam i ja imala sličnih problema tamo, a ustvari kasirka provukla karticu kroz pogrešan POS! A nekada je, znate, jednostavno do loših veza" (kontam zbunjen, "odakle sad ovolika empatija?"), a na kraju "izvinite zbog nesporazuma" i slično što me je dovelo u situaciju da razmišljam kako sam razgovarao istodobno sa doktorkom Jakyll i gospođom Hyde.

Pouka (pravne, a i svake druge prirode):
Naši narodi i narodnosti u BiH su naučili iz onog sistema da "nemaju šta da brinu" i da "ima ko da brine", te da će o svim problemima već nekad razmatrati CK SKJ. Međutim, više nema ni Golog otoka niti "korektiva". Birokrati, političari, šalterski službenici, tete na telefonima će gledati da Vas tretiraju kao OVCE kad god to mogu. Zato se morate naučiti svađati, prijetiti čim stignete ili - slegnite ramenima i zapjevajte stih grupe Zoster "Na jednu uho ušlo, a na drugo izašlo; iliti kako izbit' dvjesto kerma bez suvišnoga zašto". Tačnije, svako će bar pokušati da izbije ih 200 kerma (marki) bez suvišnoga zašto ili da vas bar otrese. I to ne važi samo za Bosnu.
Potvrdu ovome imate i u stavki br. 5 posta "Kako NE putovati"
od Strippy.
p.s.
A zašto jednostavno ne promijenim banku? Hm, malo mi fali, i biće da ću se od muke nakaniti. Neke banke odavno nude intervenciju 24/7!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
18/01/2008 19:10