beats by dre cheap

Spin antipropagandista? POGREŠNO SKRETANJE ORGANIZACIJE PRWATCH.COM

Praveći back-up listu omiljenih pr.blog stranica naišao sam na malo stariji post o brkanju PR-a sa propagandom. Ko to čini? E, pa tu je prwatch.org prema kojem živimo u svijetu koji je zapravo jedna velika teorija zavjere, a najveća zavjera je da - imamo slobodan izbor?

Prema ovom zajedljivom spotu zahvaljujući oglašavanju i PR-u niko nema vlastitog ukusa niti pravo izbora. Prema njemu, ako bolje razmisljimo, ni youtube.com ni google.com nisu ono što nam treba. Hm, možda su i valjali, ali su zapravo zahvaljujući PR-u i oglašavanju postali ono što jesu. Ili ipak to nisu? Ipak im to nije trebalo, uspjeli bi oni i bez toga? Really?

Oni koji su čitali Habermasovu teoriju o komunikativnom i strateškom djelovanju znaju o čemu je riječ - o čuvenom pitanju: "Kada je razgovor lišen ikakve namjere?". Kad je tu obična komunikacija, a kad u pozadini ima neka nemjera. Dakle, svaki razgovor je PR i propaganda (ad absurdum) i svi mi nešto prodajemo, zar ne? (pogledajte ovaj dobar post od BrianKim.net).

Sve u svemu, zahvaljujući malom broju PR-ovaca čije je djelovanje zapravo jeste Spin (pogledajte sa desne stran u boxu "Šta je to spin?"), a koje se ne može tek tako odvojiti od PR-a kao žito od kukolja, ovaj The Center for Media and Democracy ima dovljno razloga da zapravo čini spin na PR i time dovodi u pitanje svoje djelovanje.

Nikada nisam bio protiv prwatch.com, naprotiv! S ciljem da PR praksa bude što etičnija ovu ću stranicu i dalje podržavati, ali tek toliko da se zna - u ovom slučaju itekako nisu u pravu! Ovdje su oni obični paranoični propagandisti.

Evo spota, a o etici i PR-u više u idućem postu...

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
16/01/2008 22:29