beats by dre cheap

Korporativni PR: GERILA KAO ETIČKI KOREKTIV

Gerilski Adbusters aktivizam koji prepravlja plakate velikih korporacija u SAD-u spominje i Naomi Klein u knjizi No logo, a kao pojava ondje traje više od desetljeća. Skoro se pojavio i u Hrvatskoj. Ponovo govorimo o javnostima koji izražava negodovanje, ako već naš narod ne zna, kako ga izraziti. Preporučujem intervju INA-u BI TREBALO TUŽITI ZBOG ŠIRENJA LAŽI!  sa aktivistima 'Seksi gerile', grupe koja je u Zagrebu 'prepravila' INA-ine plakate s porukom 'okoliš očuvan'.
Inače, "Seksi gerila", postali su strah i trepet korporacija koje posluju u Hrvatskoj. Ovim "intervencijama"
ukazuju da oni zapravo plakate poput ovih INA-inih - rasvjetljuju! Ukazuju da se INA pokušava na totalno sulud način prezentirati kao korporaciju koja uči od prirode, što je, kažu besramno i perverzno izrugivanje svim žrtvama brojnih ekoloških incidenata koje je uzrokovala upravo INA.
Ne boje se biti otkriveni jer je globalna pouka bio slučaj tužbe McDonaldsa protiv dvoje londonskih aktivista zbog klevete. McDonalds je angažirao najskuplje odvjetnike, a aktivisti su na svojoj strani imali samo istinu. Tužba je McDonaldsu donijela toliko negativan publicitet da na kraju nisu niti pokušali naplatiti simboličnu cijenu kojom su aktivisti prema presudi kažnjeni.
Pretpostavljajuo da bi INA-ina tužba imala slične posljedice, tijekom suđenja bi na vidjelo izašlo svo njihovo prljavo rublje, a sigurni su da bi mnogi aktivisti i građani bili voljni pomoći ovim aktivistima u prikupljanju novih informacija koji su štetni za INA-u.
Naš narod se bezbeli boji - vrana i "efikasnog" sudstva!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
03/01/2008 20:52