beats by dre cheap

Tine Kračun: HERE COMES ANOTHER BUBBLE

Tinetovo predavanje pod naslovom "Promjene u komunikacijskim trendovima - kraj kulture masa" bilo je fokusirano na nove tehnologije, njihovu primjenu, uticaj i posljedice. Tine se skoro odškolovao u Velikoj Britaniji, tako da je prisutne mogao upoznati sa aktuelnim trendovima. Spomenuću samo dvije stvari.
1. Teorija dugog repa
Chrisa Andersona (the Long Tail theory). Prema ovoj teoriji digitalni proizvodi koji nisu hitovi (npr. digitalne knjige) "na dugom štapu" po tiražu to postaju jer jednostavno "stignu" na kraju do jednakog broja prodanih primjeraka kao i bestselleri. O ovom sam ranije čuo, za one koji žele više znati evo linka.
2. Druga interesantna stvar, posebno blogerima, je ova: kvalitet članaka objavljenih na BBC-u (glede npr. lektorski grešaka) pada iz jednostavnog razloga - svi su prešli on-line. Ne postoji više "desk",  a jedan broj novinara je zadužen da prati pisanje na blogovima. O značaju blogova u stvaranju medijske slike sam već pisao u postu od 2.12.07 - "
POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?" gdje sam ukazao na post Charles Arthura u kojem ukazuje na ulogu bloga na primjeru incidenta tj. napada na Glasgow airport. Tek tri sata nakon incidenta je došlo do zvanične izjave za javnosti. Blogovi i svjedoci su već sve prikazali na netu, a prenijeli mainstream mediji. Poenta: Nema više čekanja - PR-ovci moraju prvi javiti prije nego mediji preuzmu slike i vijesti od bloggera!
Kakva  je u toj novoj medijskoj slici uloga urednika možete vidjeti u slici ispod. Obratite pažnju na desnu stranu dolje: Public su zapravo blogeri koji su online i od njih News desk dobija vijesti jednako kao i od Reportera. Također, editori su online tako da su i oni vezani za blogove.
Eh, sad, ima toga još kao npr. o nekdašnjem posmatranju svijeta kroz prizmu age of deference i današnjeg gledanja koje je zapravo age of reference, o ROI-u u društvenim mrežama, online kampanjam - ali ne možete dobiti sve u postovima... ne bi bilo fer prema učesnicima!
Kao zaključak možda bi bolje bilo pogledati spot i pjesmu
"Here Comes Another Bubble" koja je urađena na melodiju pjesme Billy Joela “We Didn’t Start the Fire,”  benda iz San Francisca The Richter Scales
Tekst imate na ovoj adresi http://bizthoughts.mikelee.org/here-comes-another-bubble.html
Iako ove pjesme nije bilo na Tinetovom predavanju mislim da je na tom fonu i da je valja ozbiljno shvatiti. A šta se misli inače pod bubbleom, tj. mjehurićem? Ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/Dot-com_bubble


Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
23/12/2007 11:09