beats by dre cheap

Aubih 2: KAKO SE NE RADI PR ZA HUMANITARNU AKCIJU

U šteku imam nekoliko postova koji su (iako bajati) vrlo poučni i dobri primjeri svima zainteresovanim za PR - kako se radi i kako se ne radi!
Akcija dobrovoljnog davanja krvi održana 05.12.2007. na Američkom univerzitetu u BiH u Tuzli, klasičan je primjer kako se ne radi. (pogledajte ovdje)
Iz članka je evidentno nepostojanje plana iako je vrlo vjerovatno da je tu samo riječ o nepostojanju odnosa sa medijima. Vjerovatno su imali dobru namjeru, da ostanu skromni. Međutim, ovako su se samo prikazani kao totalno neorganizovani i hladni prema studentima. Iz članka je vidljivo da je izjednačen nepoznati broj studenata koji su spremni darovati krv sa nepoznatim brojem studenata koji to nisu i potcrtana zatvorenost uprave prama javnostima.
Nikakvog komentara, nikakve izjave, nikakvog povoda - niko ni jednom mediju ni riječi. Ko bi rekao da je moderni PR nastao u Americi?
Kako su prošli na TVTK i TVT - nije mi poznato. Tragovi na interentu su, nausprot tome, vidljivi.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
16/12/2007 18:32