beats by dre cheap

Felix Baumgartner: RED BULL - VIŠE OD ENERGETSKOG NAPITKA?

Iako wikipedia kaže da je brend (eng. Brand) predstavlja holističku sumu (sinergiju) svih podataka o proizvodima ili grupama proizvoda radi poboljšanja verodostojnosti i ugleda organizacije ili pojedinca, (više definicija brenda ovdje) sasvim je jasno da je cilj brenda da pojam proizvoda postane jednak brendu, preciznije - da uništiš konkurenciju i tako npr. da kažete Red Bull umjesto energetski napitak i da uvijek kažete da "nije svejedno" kako kaže jedna reklama. Jedna od neobičnih stvari je da zapaženi uticaj Milke na BH tržištu i prepoznatljive ljubičaste boje i to toliki da je primjećen porast prodaje jednog čokoladnog proizvoda iz Hrvatske samo zbog promjene boje pakovanja u ljubičastu. (sa jednog predavanja na 1. konferenciji PRIBA-e).

Forbesovu top-lista brandova možete pogledati ovdje (morate pritisnuti "Skip this intro" da bi vidjeli)! Jedan od boljih i luđih primjera je Felix Baumgartner, Red Bullov pulen. http://www.felixbaumgartner.com/site/index.html je njegova zvanična stranica. Dolje ispod je par snimaka. E, pa stisni i reci da ne daje krila!

 





Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
25/11/2007 09:36