beats by dre cheap

Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA

Možda nekima čudno izgledaju postovi u kojima se obrušavam poput senzacionalističkog novinara i to ne samo na neke firme, nego i na pojedince. Možda neko razmišlja da to nije u skladu sa PR praksom. E, pa jeste - jer PR nije skraćenica od "Propaganda". Naprotiv!
Propusti koje firme ili pojedinci naprave i dovedu sebe u krizu zapravo su primjeri na šta sve treba paziti. Sa druge strane, ukoliko nema medija i reagovanja javnosti, gdje su ljudi mirni kao bubice i gdje niko ništa ne vidi i sve je u redu tu (srećo svoja) vlada - totalitarizam!
Suštinski, ono za šta nisam kao član svjetske javnosti i na šta me etički kodeks PR-ovca obavezuje je da prećutim nepravdu ili da obmanjujem.
Kako je jedan od aspekata dobrog PR-a praćenje pogona u kojima radite tj. praćenje pulsa te ciljane javnosti, provjeravanje da li su radnici zadovoljni (interni PR) - ovaj blog će nastaviti podsjećati sve javnosti na važnost toga. Nadam se samo da će i direktori uvidjeti to.
Svako pametan zna - nema ništa efikasnije od radnika dobro raspoloženog prema svojoj firmi.
Ukoliko se ne pazi na radnika ili ko radi za tebe (kao u slučaju GAP-a), onda se lahko sami dovodimo u situaciju da fotografija ili nezadovoljni radnik odrade lavovski dio posla za novinare kojima treba ljudska priča koja će biti paradigma pri objašnjavanju "zašto je zapravo došlo do krize" (makar to bio samo jedan nezadovoljni radnik)! Često upravo radnici znaju ukazati na negativnost firme i pogoršati krizu davanjem informacija ukoliko je išta "truhlo u zemlji Danskoj"!
Još prošle godine je Vjesnik.hr pisao kako su Vip, Ericsson Nikola Tesla, Hypo banka i Siemens odlučili u Hrvatskoj primijeniti europsku praksu i svojim djelatnicima olakšati smještaj djece u vrtiće. Ne treba crtati zašto: zadovoljni radnici su povod kvalitetnijem radu i boljim rezultatima. U svim pomenutim firmama je ista nemušta poruka: "samo završi posao, ne sikiraj se za djecu, mi ćemo o njima brinuti!"

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
30/10/2007 23:41