beats by dre cheap

Humanitarnom akcijom zaradit će 360, a donirati 5 milijuna dolara: SUNOVRAT UGLEDA STARBUCKSA

Svakvih firmi ima - pa i onih koji hoće zaraditi na svojoj finoći. Ali narod nije blećak - jednostavan je zaključak. Slučaj koji vam predstavljamo zapravo je školski primjer sunovrata ugleda Starbucks korporacije koja u svojim kafanama prodaje Ethos vodu po vrlo visokoj cijeni. Aktivisti su kupili site sa istim imenom, samo sto su stavili crticu između. Sada taj website Ethos-water.com pokušava sabotirati prodaju vode Ethos koja se prodaje po visokoj cijeni i uz izgovor da pomažu siromašnoj djeci svijeta (aktivistički sajt identičan je "originalnom"). Kaže sajt da se boca ove vode prodaje za 1,80 dolara, od čega 5 centa ide u fond za pomoć siromašnoj djeci čiji cilj je do 2010. prikupiti 10 milijuna dolara. To znači da će biti potrebno prodati 200 miliona boca kako bi skupili 10 miliona dolara za pomoć djeci, a usput će zaraditi 360 miliona dolara. Druge vode mogu se kupiti za 15 centa po boci. Inače, ova kompanija je u vlasništvu Starbucksa.
Zanimljivi i zabavni dio:
na aktivističkom siteu http://www.ethos-water.com/ u segmentu "
Read the Latest Ethos Water Blog" (Pročitajte posljednji Ethos voda blog) nalazimo podnaslov:
Vrijednost saradnje:
"Prošle sedmice; Peter (Peter Blomquist iz Mercy Corpsa op. E. DŽ.) i ja (Jonathan Greenblatt) smo napravili parti za 1000 najbližih prijatelja uz "Kristal" (šampajnac) koji je tekao kao iz crijeva za zalijevanje bašte."
Vi kliknete na "read more", a baci vas zaista na post u ovom originalnom blogu u kojem se govori o tom partiju

 
 
Read the Latest Ethos Water Blog


The Value of Collaboration
Last week, Peter and I threw a party for our 1,000 closest friends with Kristal flowing like a garden hose.  Read more.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
21/10/2007 22:06