beats by dre cheap

Većina kupaca pouzdaje se u preporuke s blogova i foruma. KAD SMO VEĆ KOD USMENE PREDAJE

    Evo još jedne vijesti koja pokazuje zašto su se "kreativci" fokusirali na blogeraše koji su imali zadatak da kao "probaju paket koji im se pošalje", a onda da iskreno "iznesu svoje mišljenje u upitnik", a beli da i pričaju na svojim blogovima kako je "taj i taj parfem dobar" i slično tome. To me nekako podsjeća na one natpise u slastičarnama, gore između čaša, okačenom o klin među pločicama boje jabukovog pekmeza: "Ako ste zadovoljni uslugom recite to drugima. Ako niste - recite to nama!" Jest, jest, al' malo sutra. Niko ne grize ruku koja ga hrani, posebno kada su u pitanju "probni paketi" odn. testeri - sve je divno samo ako se ne otruješ. Pa onda pričaš, pa dobiješ među rajom status povremene pokretne reklame i opis "priča samnom kao da mi želi nešto prodati". Tačnije, Habermasovskim riječnikom kazano, obično komunikativno djelovanje postane zaprljano strateškim djelovanjem - za kikiriki! Ključno pitanje zapravo glasi: Kako angažovati bloggere i forumaše da te hvale? By the way, od sada da znate, ako pohvalite nečiji proizvod, koristite "komunikacijski alat"!

A vijest koju donosi vjerovatno jedna od prvih agencija koje koriste WOMM veli ovako:

Unatoč stalnom porastu klasičnih reklamnih kampanji, potrošači pri kupnji proizvoda i usluga najviše slušaju – druge potrošače. Takav se zaključak nameće iz istraživanje kompanije za istraživanje Nielsen, provedeno na 26.486 korisnika Interneta s područja 47 tržišta Europe,  Azije,  te sjeverne i južne Amerike. "Word of mouth"  ili sustav preporuke, komunikacijski je alat kojem će vjerovati 78 posto ispitanika. Potrošači vjeruju i novinskim oglasima (63 posto), kao i online medijima koji omogućuju preporuke i komentare proizvoda kroz blogove i forume. Zanimljivo je da se blogovi smatraju pouzdanim izvorom informacija u Sjevernoj Americi (66 posto), u Aziji (62 posto), te Europi (59 posto). Na temu "word of mouth" strategije danas se u zagrebačkom hotelu Esplanada održava konferencija u organizaciji agencije IMC , a među predavačima će biti i jedan od trenutno najistaknutijih blogera.

Dobar intervju sa djelatnikom BBC-a na siteu IMC-a

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
16/10/2007 06:49