beats by dre cheap

Jeste li pčelica-matica da se oko vas sve roji? ONDA MORATE KREATIVNO ZAUZETI STAV!!!

tagovi: marketing i pr, BiH, humor
Ljudi, ba - meni se povraća na levate koji tretiraju blogere kao blećke. A to se odnedavno odvija. O kome je riječ - o nečemu što sebe naziva "Kreativni stav". Onda uzmi pištolj i pucaj si u glavu ako to može tako. Jel' može Boga ti neko imati kreativan stav? Stav je sve, samo nije kreativan. Stav ili imaš ili nemaš. A možda nisu čule za ono "De se postavi"! Eh, zamisli da tome dodaš "al' kreativno!". Još je ranije Kidou spominjala nebuloze, a sad ih je u zadnjem postu totalno izvalila. E, pa jeste li kreativni? Ako ste mladi, glupi, puni energije, željni testera (hem parfemskih, hem raznoraznih) i uz to pišete blog - mora da ste kreativni čim imate stav (da, onaj stav, klimavi, ono o čemu pišete na blogu!).
A pazi sad paradoksa i slogana u ovoj sličici gore: "Kreirajte istiniti stav!" A Boga ti, jel' se u istini može biti kreativan? Uistinu? Meni to zvuči kao "Ubjeđujte!". A drugi dio slogana je zastrašujući: "Ne dozvolite da drugi kreiraju mišljenje!" Ovakvu izjavu bi i Goering smatrao neukusnom!
Prosurfam njihovom stranicom - pa 4 dame su sjajne, a imadu i webmastera. Biznis stoljeća! oni su "Prva agencija koja podržava WOMM platformu, ne samo u BiH nego i na području Jugoistočne Evrope!" Što li, što li! Šta li sve ovo u ovoj štali, pardon šali znači? (više)
E, pa ako u životu niste bili kreativni, evo šta trebate uraditi da to postanete (više):
"Šta rade Kreativci?
•    Kreativac proba/isproba/upotrijebi Kreativni Paket, zatim, logično, formira i otvoreno kaže svoje iskreno mišljenje, pozitivno ili negativno.
•    Kreativac slijedeći upute, obavještava nas o svojim iskustvima o Kreativnom Paketu ( bilo da je riječ o pozitivnim ili negativnim stvarima) i šalje nam ih putem Kreativnog Reporta koji se nalaze na našem web portalu.
•    Kreativac će za svaki poslani Kreativni Report dobiti odgovor, povratnu informaciju, odgovarajuće bodove ili zahvalnicu i nagradu."

Tačnije rade za kikiriki. Helem. u cijeloj toj baladi, da ne dužim, oni tvrde da ovo nije marketing. a onda nas poučavaju na nekoliko stranica šta je to WOMM:
"Fokus treba biti na fascinantnom poslu stvaranja veza sa povezanim grupama ljudi, na konstantnom pokušaju pronalaska pasioniranih brand advokata (op- E.Dž.- ah, što volim ove "stranjske" riječ - hem "pasionirano", hem "brend") uz čiju pomoć bi se riječ širila metodom peer - 2 - peer, ultimativno motivirajući "roj" privlačeći ga i kreirajući održivu želju (op. E.Dž.- želja se održava, eto da znamo!). N
e zaboravite, u rojevima postoji samo jedna matica.I Kreativni stav bira samo lidere. Jeste li vi...?"
Jok, vi ste - oprostite nisam vas prepoznao... i samo da spomenem u ovoj krizi indetiteta  posljednje FAQ pitanje i odgovor koji nam pružaju:
"Da li ste vi neka reklamna agencija?
Ne, Kreativni stav je novi komunikacijski kanal koji daje priliku Kreativcima da izraze svoje mišljenje, ideje i stavove."
Dakle, komunikacijski kanalu, pozdravlja te pr.bloger.ba preko komunikacijskog kanala - interneta!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
15/10/2007 00:09