beats by dre cheap

Kako prodati gaće: PLANIRANA PR-KAMPANJA SA ELEMENTIMA SKANDALA ILI OBIČNA MARKETINŠKA KAMPANJA?

Sve priča je ustvari vrti oko izbora za najljepšu stražnjicu na svijetu pod nazivom Pokaži mi svoju Sloggi. Ova kampanja za donje rublje njemačkog proizvođača Triumph International za svoju marku Sloggi je podigla je prašinu širom Europe. (vijest) Natječaj je otvoren i za muškarce i za žene, a na izbor su reagirale udruge za zaštitu potrošača jednako kao i mnoge katoličke organizacije. Najburnije reakcije su bile u Skandinaviji. U Švedskoj, Norveškoj i Danskoj kampanja je zaustavljena zbog promoviranja pornografije.
Da li je "Sloggi" postigao željeni efekat ili će biti ignorisan, pa možda i pretrpjeti pad prodaje - pitanje je sad! Ipak, formirati skupinu za i protiv sebe fakat vrijedi ako smjerate osvojiti veću ciljnu skupinu. Da li je to Sloggi uspio - ne znamo! Pretpostavljam da je uspješno jer je fakat umjetnost prodati gaće, posebno ako planirate opravdati visoke cijene - onda morate dodati i vrijednost. Znaju oni šta rade... nigdje brate oglasa... genijalan PR.
A najbliži "oglas za takmičenje" - na Hrvatskoj webdomeni! Velikog li marketinškog troška!
(Na slici - Sloggi balon na
Balloon Fiesta u Avgustu 2007. iznad Bristola - više BBC)
tagovi: "marketing i pr"
i opravdano - "novac" i "lifestyle"!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
09/10/2007 15:00