beats by dre cheap

Nešto kao Be-Ha-Te Bebe: LEVI'S U AKCIJI NA HRVATSKOM TRŽIŠTU

Mlađi posjetioci ovog bloga možda ne znaju da je prije raspada bivše Jugoslavije nekoliko brendova predstavljalo oličenje dobrog izgleda. Na listi odjevnih brendova visoko mjesto su zauzimale farmerice Levi's, posebno one 501.
U razgovoru sa nekom našom rajom koja živi vani čak sam čuo da je bosanca (ali i državljanina ex-yu) najlakše prepoznati u masi upravo po tome što nosi Leviske. Naravno, upravo '90 nisu bile godine popularnosti, ali
prelaskom nekadašnjeg CEO i predsjednika "Pepsi-Cola North America" Philipa Marineaua u Levi Strauss & Co. (15. sept. 1999.) stvari su se počele mijenjati nabolje.
Kampanje su postale zanimljivije i "uvrnutije"  i danas stvari doista izgledaju bolje nego prije.
Ipak, iznenadila me kampanja "Ja sam cool".
OK, mi nismo koristili riječ "cool", ali ako je ova kampanja "cool" moraćemo staviti karte na stol i zapjevati Rundekovu "Tako bi rado hodao gol".
Kao poenta sitea je da se snimiš u leviskama u Levis prodavnici i rekneš u kameru zašto si ti "cool".
Na kraju je sve ispalo (meni bar) bezveze.
Nešto kao kada "Be-Ha-Te Bebe" odgovaraju, al' samo što nije ni smiješno, ni zabavno, ni "cool"...
Šteta... Dobra ideja, loša razrada - učinak... hm, pa vidjeće sami.
Ipak, vrijedno je pažnje jer je prvi slučaj pokušaja (kol'ko-tol'ko) interaktivne kampanje na ovim prostorima.
Provjerite sami
http://www.jasamcool.com/
Filmići snimani u radnji na http://www.jasamcool.com/hrv/movies.aspx
Što se tiče slike htio sam neku koja će ovaj post učiniti manjom reklamom. Pošto je u USA,  zemlji porijekla Levi'sa, vrlo bitan Iraq, ukucao sam to kao ključni pojam pri traženju slike.
Dakle: iraq

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
10/09/2007 18:30