beats by dre cheap

Vlatka profesionalka II: PRODUZITI SAPUNICOM KAMPANJU

Evo primjera da su "sapunice" najbolje za reklamnu kampanju. Uputstvo glasi: Protrljash malo Vlatku i dobijes dva velika dodatna reklamna balona u vidu

1.   Bivšeg supruga Vlatke Pokos koji je pisao predsjedniku Uprave RBA Zdenku Adroviću u kojem hitno traži opoziv reklamne kampanje te hitni prekid emitiranja TV spota u kojem pjevačica nalazi spas u kreditnim karticama.

http://www.jutarnji.hr/kultura_i_zivot/showbiz/clanak/art-2007,9,5,radeljak_rba,88895.jl

2. "Ženske mreže" Ženske udruge: Spot Raiffeisen banke vrijeđa žene "Htjeli smo joj pomoći i na njezinu primjeru pokazati kako nije u redu da žena koja je odgajala dijete, naposljetku bude nazvana samo maćehom, no Vlatka tada nije odašiljala poruku da je lakoumna žena koja sve rješava šopingom", objasnila je Sarnavka iz pomenute udruge. Dodaju da ova reklama o ženama stvara sliku "neodgovornih bića kojima ne treba povjeravati ozbiljne stvari, pa niti kartice". Neukusna je jer se koristi predrasudama o ženama kao neodgovornim potrošačicama. Takva slika o ženama nema veze s realnošću, u kojoj većina žena odgovorno upravlja obiteljskim budžetom."

OK cure, oglaslie ste se i opravdale svoj raison d'etre!

Ali DEFINITIVNI POBJEDNIK U OVOJ KAMPANJI JE:

Agencija Imago, koja je u suradnji s Raiffeisen Consultingom osmislila reklamnu kampanju. NAravno, oni su iznenađeni su najnovijim potezom Josipa Radeljaka, ali procjenjuju da nema realnih pravnih osnova za prekid kampanje.

Cestitam Imagou!

Covjek se prosto zapita dal' je RBA platio ovima da se protestuju?

 

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
06/09/2007 00:50