beats by dre cheap

Dan kada je marketing stao: SAO PAOLO ODBACUJE MARKETING

Kada je prije par mjeseci objavljena odluka da će u borbi protiv konzumerizma grad Sao Paolo ukinuti jumbo plakate bio sam poprilično sumnjičav. Ipak, danas je Alertnet javio da je Sao Paolo (poznat i kao četvrta svjetska metropola), postao prvi grad koji je proveo potpunu zabranu reklamiranja na otvorenom koju su stanovnici (70% za!) prihvatili!
Gradonačelnik Gilbert Kassab je 'Zakonom o čistom gradu' (
São Paulo's "Lei Cidade Limpa") započeo borbu protiv pretjeranog reklamiranja tj. vizualnog zagađenja kojeg prema njegovim riječima ima previše. Pri tome je skinuto preko 15 hiljada jumbo plakata i izdane kazne od ukupno skoro 8 miliona dolara da bi se očistila panorama Sao Paola. Pored zabrane bilboarda , outdoor video screena i reklama na autobusima, zabranjeno je i pamfletiranje.
Najveći gubitnik u ovoj priči je
Clear Channel Communications koji su pokušali sa kontra-kampanjom uz slogane kao što su: "There's a new movie on all the billboards -- what billboards? Outdoor media is culture." Ali avaj! Mase nisu smatrale da je Outdoor media kultura!
Prvi odgovor velikih oglašivača je poistovjećivanje sa bojama. Kako je boja Citibanka plava, odlučili su obojiti cijelu svoju zgradu u plavu boju.

Šta to znači za marketing?

Ukoliko i drugi gradovi prihvate ovaj prijedlog, jednostavno znači katastrofu. Moraće se više pažnje usmjeriti na BTL i PR.

Jednostavniji pogled na ovu situaciju iz ugla PR-ovca glasi - javnostima Sao Paola je dosadilo otvoreno nagovaranje i očekuje uspostavljanje odnosa!
Kliknite na sliku da vidite kako izgleda sada Sao Paolo

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
25/08/2007 19:34