beats by dre cheap

Primjeri internog PR-a: iPHONE Vs ARCELOR MITTAL

              Interni odnosi sa javnostima su vrlo važni. Njima se odašilje poruka, ne samo radnicima nego i svim javnostima, o tome šta kompanija misli o tim istim svojim radnicima, ali i njihovoj porodici, sugrađanima, itd.

            Naprimjer, kada Steve Jobs najavi da će svakom zaposleniku Apple-a darovati iPhone od 8GB on govori dosta o svom proizvodu, ali i odnosu prema radnicima koji će dobiti svi zaposlenici, i stalni i honorarni, a jedini uvjet koji trebaju zadovoljiti je da imaju minimalno godinu dana radnog staža u Apple-u. Kako se radi o otprilike nešto više od 20 000 ljudi, vrijednost ovog Jobsovog poklona iznosi oko 12 milijuna dolara. Svaka čast! (Iscrpnije)

           Kada čovjek vidi ovu vijest nije mu bitno što  je iPhone od 8 GB uz dvogodišnju garanciju košta 599 dolara, iako je cijena svih komponenti od kojih se sastoji iPhone iznosi samo 220 dolara, a verzija od 4GB 200 dolara. Steve Jobs također i daje!

            Ali kada živite u BiH onda možete vidjeti i neke promašaje. Možda najlošije strateške odluke pravi jedan od najbogatijih ljudi u Evropi. Dok se reklamira na CNN-u njegov Arcelor Mittal, angažuje strance pregovarače za prepiranje sa predstvanicima sindikata oko minimalca, pa se čak pominje i štrajk.

             A onda u Avazu možda najgori potez godine: ogorčeni radnici daju izjave zbog darivanja bona od 15 KM koje radnici mogu potrošiti u Konzumu. Neki ga nisu ni uzeli. Publicitet u novinama je negativan, stav javnosti mi ne izgleda baš naklonjen. Kada sve uzmem u obzir imidž Arcelor Mittala u BiH mi liči na svašta, ali nikako nije na zavidnom nivou.

            Povod pomenutog darivanja ovdje nije bitan - dan firme ili nešto, ali pitam sada vas:

Koliki finansijski poklon firme smatrate prihvatljivim, pa glasajte u anketi sa desne strane --->

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
08/07/2007 22:16