beats by dre cheap

Javnosti i internet: KONKURSI ZA REKLAME - od konzumenata konzumentima s ljubavlju

Jedan od najboljih načina za reklamiranje svakako je angažovanje javnosti koja u potpunosti učestvuje u nadmetanju za najbolju reklamu: i prave ih ali i ocjenjuju. U ovom postu spomenućemo dvije:
Jedna je za Axe - Bom Chicka Wah Wah, a druga za Coke
Što se tiče prve (Axe) čini mi se da joj se dobro ne piše.
Propozicije kazuju  da je fol snimiti spotić, a "inspiracija" (vidi link sa reklamama pod nazivom "inspiracija") je postavila poprilično visok standard. Puno muke - ni za šta!
Tačnije, nagrada je mp3 player, al' halo, dobro jutro? Pa nismo valjda u '90-tim pa da se moramo "boriti" da im "uzmemo" to? Da je kojim slučajem riječ o iPhoneu ili kakvom ljetovanju na Ibizi vjerujem da bi se imalo za koga glasati. Za sada tamo je samo jedan klip (vidi na linku "glasuj")
Prijave su krenule od 18.06. i trajaće do 18.09. '07, a pravila su uobičajena. Onda tu je i nekakva komisija da bi sve kao bilo na nivou, što je po mom mišljenju totalni promašaj. Tražiti da se javljaju amateri kandidati a onda ih rešetati kojekakvim komisijama - mislim da neće ići "k'o podmazano". Sve u svemu, čini mi se da traže puno muzike, a nude malo para. Vidjećemo 20. 09. '07
S druge strane imamo za Zero Coke primamljivije nagrade i uslove! I u lovi i u daljem djelovanju. Bravo! O ovoj kampanji su već pisali neki bloggeri i može se pretpostaviti da će biti primamljiva ne samo amaterima, nego i studentima režije.
Tako se radi posao - umjesto da tohneš pare velikom režiseru, napraviš "talent-šou" kojim digneš famoznu frku za
viral-forvardovanje!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
http://pr.blogger.ba
01/07/2007 23:20