Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

08.07.2017.

Steve Lok o Trumpovom uspjehu

Steve Lok jedan je od najvažnijih xafsinških stručnjaka koji se oslanjaju na snagu podataka i njihovu interpretaciju; kao direktor xafsinških tehnologija u britanskom The Economistu, omogućio je najveću eksploziju digitlanih pretplatnika u posljednji desetak godina, za 30,8 posto prošle godine. Lok je u zagrebačkom HUB385, na konferenciji Data Science Economy, održao važno predavanje o važnosti data xafsinga u današnjem poslovanju, a nakon predavanja sjeo je s Telegramom.

08.07.2017.

O Trumpu - kako Twittati

Odnosi s javnošću u praksi - Šta stručnjaci za PR i xafsing mogu da nauče od Donalda Trampa? Evo kako Donald Tramp vodi svoj profil na Tviteru Da li želite da vaš xafsing na Tviteru postane moćan i uspješan? Nema sumnje da ste pročitali desetine tekstova koji nude savjete i taktike za uspjeh. Ali majstor xafsinga i promocije na Tviteru, od koga brendovi mogu da nauče mnogo, jeste niko drugi do Donald J. Tramp, bez obzira na to da li podržavate ili ne podržavate njegovu politiku i njegovo mišljenje. Lari Kim, osnivač i tehnički direktor kompanije „Word Stream“, nije govorio o Trampu kao o političaru, već o načinu na koji on plasira informacije i kako i zašto to smatra obaveznim lekcijama za sve one koji žele da se bave oglašavanjem i PR-om na društvenim medijima. Evo nekoliko primjera. 1. Budite veoma, veoma autentični „Moje srce i molitve su usmjereni na sve žrtve užasne #briselske tragedije. Ovo ludilo mora biti zaustavljeno i ja ću ga zaustaviti.“ Tvit je objavljen u 7:21 22. juna 2016, a retvitovan je oko 17.000 puta i imao je više od 45.000 lajkova. Autentičnost je previše upotrebljavana riječ, koju brendovi i preduzeća koriste suviše često. Kod Donalda Trampa vidimo pravu autentičnost, a ne brend koji zna da mora da bude autentičan kako bi se istinski povezao s potrošačima. Trampove pristalice ga ne vide kao „autentičnog". Oni ga vide kao uspješnog, direktnog, politički nekorektnog biznismena koji dijeli svoju zabrinutost u vezi sa važnim pitanjima. Tramp je vjeran sebi – ono što vidite od njega na Tviteru je njegov stav bez lažnih parola, a to može da vam se ili svidi ili ne svidi. Savjet: Ne govorite da ste autentični. Pokažite to! Podijelite svoje mišljenje i osjećanja. Ako istinski budete takvi, to će vam pomoći da izgradite veću publiku, ali i da je angažujete. 2. Dosadno = loše „Ako Obama da ostavku SADA, čime pravi veliku uslugu ovoj zemlji – ja ću mu dati da besplatno doživotno igra golf na nekom od mojih terena!“ Tvit je objavljen u 11:22 sata desetog jula 2014, a retvitovan je više od 30.000 puta i imao je oko 34.745 lajkova. Svi stručnjaci za xafsing danas savjetuju manje-više istu stvar: stvarajte kvalitetan sadržaj. Ali šta to znači u vremenu u kome se svi trude da stvaraju relativno kvalitetan sadržaj? Donald Tramp se izdvaja od ostalih republikanaca, jer ne zvuči niti se ponaša kao drugi političari. Kako možete da budete zabavni na jedinstven način, ali i relevantni za vašu industriju usklađivanjem sa interesima i potrebama vaše industrije? Savjet: Ako ne zabavljate svoje sljedbenike, oni će to potražiti negdje drugdje. Pronađite jedinstven način da ubacite svoj smisao za humor, zanimljive ili inspirativne činjenice i informacije kojima ćete se istaći među konkurencijom na Tviteru. 3. Okrenite poraze u pobjede „Organizovana grupa ljudi, mnogi od njih su banditi, koja je ugasila naša prava Prvog amandmana u Čikagu, potpuno su uzbudili Ameriku!“ Tvit je objavljen u 12:44 dvanaestog januara 2016, retvitovan je 23.875 puta i imao je 39.845 lajkova. U xafsingu, gubici su neizbježni. Bilo da radite za brend, biznis, startap ili agencije, bez sumnje ćete kad-tad doživjeti bolan gubitak. Bilo da je to u obliku izgubljenog klijenta, izgubljenog saobraćaja na web stranici, krize na društvenim medijima, ili neispravnog lansiranja proizvoda... Kao što je Tramp ranije rekao, ponekad gubite bitku da biste pronašli novi način da pobijedite u ratu. Gubici su prilika da uvjerite publiku da je u vašem poslovanju bilo zastoja i problema, ali da je to samo privremeno. Ovo je prilika da se ujedinite, inspirišete i ponovo angažujete i zainteresujete svoju publiku. Savjet: Pretvorite svoj negativan publicitet u pozitivan. Koristite poraz kako biste dali novu energiju publici ili komunicirajte o tome kako ste uzbuđeni zato što ste na pravom putu da otklonite sve probleme i postižete nove ​​pobjede u budućnosti. 4. Važno je da imate svoje mišljenje „Hilari je rekla da vas oružje ne može sačuvati. Ako u to stvarno vjeruje, onda bi trebalo da traži da se njeni teško naoružani tjelohranitelji odmah razoružaju!“ Tvit je objavljen u 3:27 sati trećeg jula 2016, retvitovan je 17.467 i lajkovan 31.395 puta. Donald Tramp se ne plaši da pišući na Tviteru stvari koje bi drugi smatrali smjelim ili kontroverznim rizikuje, već zaista vjeruje u ideju da ne postoji loš publicitet. On zna da kontroverza prodaje. Ako ste gledali neku od debata u kojoj je učesnik, bez sumnje ste primijetili da se mnogo pitanja vrti oko Trampa. On dominira razgovorom, bilo da je to na društvenim medijima ili u medijskom izvještavanju. Savjet: Mnogi pojedinci i brendovi se plaše da imaju mišljenje i zadržavaju ga zbog straha da ne uvrijede nekoga. Razmotrite razbijanje „pravila" s vremena na vreme i razmislite o tome da podijelite mišljenje – ono bi, naravno, trebalo da bude relevantno za vašu industriju ili da oslikava ono po čemu želite da budete poznati.

12.02.2015.

Unajmljivanje bijelaca popularno među kineskim biznismenima

Laka meta

Kako su nastali klišei o Židovima?

Rothschildi
Židovi kao vladari svjetskih financija jedan je od mnogih klišea o Židovima o kojima u svojoj knjizi 'Za sve su krivi židovi i biciklisti' piše Avi Primor, bivši izraelski veleposlanik u Njemačkoj. Ova prva predrasuda potječe od okretanje Židova u prošlosti zanimanjima poput trgovine i bankarstva, što je također bilo plodom diskriminacije. Židovima je u kršćanskoj Europi srednjeg vijeka bio zabranjen pristup zanatima i obradi zemlje. Jedino što je preostalo su bili trgovina i bankarstvo, što se među kršćanima smatralo nečistim zanimanjima. Zato je prva velika bankarska grupacija u povijesti bila ona obitelji Rothschild, a i danas neke od najvećih - poput Goldman Sachs - kontroliraju Židovi. Deutsche Welle...Permalink(16.06.2010.)
Svijet, Zanimljivosti


Bijelac u Pekingu

Unajmljivanje bijelaca popularno među kineskim biznismenima

Zamislite divote od radnog mjesta: osigurani smještaj i hrana u luksuznom hotelu, nije potrebno nikakvo radno iskustvo, a plaća je 1000 dolara tjedno. Jedino što trebate je odijelo i - bijela koža. Riječ je o unosnom biznisu koji je vrlo popularan u kineskim tvrtkama koje zapošljavaju bijelce i šalju ih na sastanke kako bi svojom pojavom osigurali kredibilitet i ugled firmi. Mitch Moxley bio je jedan od tih lažnih biznismena, a evo njegove priče.Permalink(16.06.2010.)

Noviji postovi | Stariji postovi

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 10/2017 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
278112

Powered by Blogger.ba