Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

10.10.2017.

INTERVJU ZA POSAO

UOČI nove sezone britanskog reality showa "The Apprentice", u kojem se grupa poslovnih ljudi međusobno bori za nagradu milijunaša Lorda Alana Sugara, BBC je pitao jednog od "sudaca" iz emisije što ljudi nikad ne bi trebali činiti na razgovoru za posao. Claude Littner treću godinu zaredom čovjek je koji odlučuje tko će dobiti 250 tisuća funti nagrade, a mnogi su pred njim završili gotovo u suzama kad im je "uništio" životopise i poslovne planove. Osnove "Kasniti za razgovor na posao nije u redu", počeo je. Druga stvar, ako ne istražite tvrtku u koju idete na razgovor. Što znate o tvrtki? Što mislite u kojem smjeru ide? Ne znate li ništa o tvrtki, u gabuli ste." Nemojte odgovarati jednom riječju Claude smatra kako nema ništa gore nego da na pitanje odgovarate s "da" ili "ne". "To nikako ne ostavlja dobar dojam", tvrdi. Umjesto toga, predlaže da se opustite i komunicirate "kao na kavi". Nemojte biti pretjerano prijateljski Ipak, "kao na kavi" baš i ne znači da treba pretjerivati. Claude kaže kako je bitno biti konkretan i precizan. "Trebali biste odgovarati na pitanja najbolje kako znate. Budite iskreni prema sebi i budite najbolja verzija sebe", govori. Nemojte izaći u žurbi "Zapamtite da razgovor završava kad izađete iz prostorije, a ne kad završe pitanja", napominje. "Ako se na izlasku kandidat okrene i kaže: 'Stvarno želim ovaj posao', ili ako nakon razgovora pošalje pismo - takve stvari ostavljaju značajan dojam", savjetuje. Nemojte se uspoređivati s drugim kandidatima U redu je istaknuti što znate i možete, no nemojte uplitati druge kandidate. "Vrlo često niste prvi izbor, ali nemojte brinuti o drugima ni spominjati ih. Možda sam nekoga odabrao, ali on me odbija pa ću ja doći vama. Stoga je vrlo bitno stalno raditi najbolje što možete. To su neke od ključnih stvari", zaključio je. http://www.index.hr/black/clanak/ne-mozete-naci-posao-nije-ni-cudo-radite-li-neku-od-ovih-pet-stvari-na-razgovoru/999040.aspx

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 10/2017 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
273749

Powered by Blogger.ba