Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

09.04.2009.

Sa promocije u Sarajevu: I DIVAN I SUNČAN DAN! :-)

Da ne bude da izmišljam toplu vodu, evo prvo vijesti (Sarajevo-x.com) i (Tip.ba). Što se tiče impresija sve može stati u nekoliko riječi: i divan i sunčan dan!
Iako je bio radni dan, utorak 07. IV 2009. i to u 13:00, kada je većina ljudi zauzeta svojim poslovima, sala je bila puna, što mojih prijatelja, poznanika, bloggera, prijatelja sa FB, što mojih kolega sa studenata FPN u Sarajevu. Dobro znam da u Sarajevu ništa nije usput, posebno ne u ova doba dana. Zato još jednom želim reći veliko hvala svima koji su prisutvovali! Znam da su mnogi izašli s posla, ali neki jednostavno nisu mogli, pa sam evo i večeras razmjenjivao poruke i chatao sa mnogim prijateljima i prijateljicama iz Sarajeva.

Kakvo je bilo predstavljanje?
Nakon izlaganja mog uvaženog mentora Šemse Tucakovića, cijenjenog profesora Besima Spahića, obratio sam se prisutnim i u nekih 10 minuta obrazložio cilj i svrhu mog magistarskog rada koji je prerastao u knjigu. Potom su uslijedila interesantna pitanja, vrlo direktna a najviše su se ticala praktične vrijednosti knjige. Svima je bilo jasno da nije riječ o priručniku za PR praksu, nego osnovnom znanju o PR-u koje uklanja sram koji se može pojaviti zbog površnosti. Kroz izlaganja profesora Tucakovića i Spahića svo vrijeme se provlačio jedna ideja: da je propaganda prerasla u PR(opagandu). Ukoliko sve relativiziramo doćićemo do zaključka da je sve stvar percepcije. Ipak, smatram da je istina univerzalna i da se upravo zbog toga PR-om kao alatom treba što više ljudi služiti da ostvare idealnu dvosmjernu komunikaciju znanu kao "međusobno razumijevanje".
Sat vremena je prošao vrlo brzo, a posebno mi je drago što se veći dio odnosio na pitanja i odgovore.

Gdje nabaviti knjigu?
Za kupovinu knjige studenti FPN se mogu obratiti asistentici Ireni (popust).
Za ostatak svijeta, ali i BiH,
knjiga se može kupiti preko online knjižare www.knjiga.ba, a za one koji su u BiH i više vole prošetati do knjižare, mogu je naći u knjižarama "Buybook" u Sarajevu (Radićeva 4), "Buybook" u Mostaru (Onešćukova 24) i "Point" u Tuzli (Turalibegova 42 - Cipelići) po cijeni od 19,90 KM.
Zbog velikog interesovanja "Odnosi s javnošću" je
dospjela na vrh stranice www.knjiga.ba (vidi: Preporuka).
Nekoliko mišljenja o knjiizi.

Knjiga se može kupiti i u Buybooku (19,90 KM)
Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 04/2009 >>
nedponutosricetpetsub
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
359770

Powered by Blogger.ba