Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

18.07.2008.

Postdiplomski studij "Odnosi sa javnostima" na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu

U današnjem "Oslobođenju" je izašao oglas za upis na postidplomski studij na FPN na dva smjera od kojih jedan nosi naziv "Odnosi sa javnostima". Drugi je u oblasti massmedija i novinarstva, ali tačan naziv ovog smjera nisam upamtio.
Tako je Sarajevo nakon Tuzle otvorilo ovaj postdiplomski studij, a termin "Odnosi sa javnostima" je prihvaćen i na Univerzitetu u Sarajevu što mi je posebno drago zato što je ovakav prijevod termina "Public Relations" bio pripisivan Filozofskom fakultetu u Tuzli i dr. Najilu Kurtiću, iako se isti termin pojavio mnogo ranije u knjizi "Fenomen javnosti" dr. Asada Nuhanovića sa FPN u Sarajevu, zatim imamo PR udruženje BiH "PRIBA" koje je udruženje za odnose sa javnostima, a i knjige postdiplomaca iz Tuzle (Radenko Udovičić i Zarfa Hrnjić) s razlogom koriste ovaj termin. Moram napomenuti da je ovaj postidplomski studij, prema šefu odsjeka dr. Najilu Kurtiću, procentualno najuspješniji postdiplomski studij na Univerzitetu u Tuzli, kada se uzme u obzir omjer upisanih i onih koji su magistrirali. Od toga jedan je kandidat, nastavivši školovanje već doktorirao, a za sada (koliko mi je poznato) 4 magistranta su prijavili teme za izradu doktorske disertacije.
Ovime je "okretanje želudaca" na pominjanje "javnostima" dobilo još jednu dimenziju.
Po mom mišljenju prihvaćanjem i ovog termina čini se korak naprijed u razumijevanju ove relativno mlade nauke.

                                          SENIJA ŠEHANOVIĆ ODBRANILA MAGISTARSKI RAD

Jučer je na Filozofskom fakultetu u Tuzli
Senija Šehanović, diplomirani ekonomista odbranila magistarski rad pod nazivom: «Uticaj imidža na poslovanje građevinskih preduzeća u BiH»
Komisiju su sačinjavali

  1. dr. sc. Najil Kurtić, vanredni profesor izabran za užu naučnu oblast «Komunikologija» na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli,

  2. dr. sc. Damir Kukić, vanredni profesor izabran za užu naučnu oblast «Komunikologija» na Pedagoškom fakultetu Univerziteta u Zenici,

  3. dr. sc. Asad Nuhanović, redovni profesor izabran za nastavni predmet «Javno mnijenje» na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu.

Moram priznati da je odbrana bila izvrsna, a rad odlično predstavljen. Inače, Senija radi kao PR u građevinskoj firmi ARCON-in iz Zenice, a dobar imidž za koji se ona brine evidentno doprinosi napretku i boljem poslovanju. Za istraživanje je angažovala agenciju Puls. Rezultati mnogo kazuju o stanju privrede i poražavajućem odnosu građevinskih preduzeća u BiH prema važnosti PR funkcije, zbog čega i ne čudi što na tenderima pobjeđuju inostrane građevinske firme koje, baš poput naših, jednako (ako ne i gore) probijaju zadate rokove, ali kako je imidž firme "podvučen žutom" (kako to reče prof. Najil) oni dobiju posao ispred naših firmi. Kolegici želim puno sreće u daljnjem radu.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 07/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
360435

Powered by Blogger.ba