Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

16.07.2008.

Malo o Privatnim porukama

Nažalost, zbog nezgrapnosti pri komuniciranju došlo je do bespotrebne polemike. Neki su se posjetioci našli zbunjeni zbog objavljivanja privatne poruke (PP) zaboravljajući narav same PP. Kako je sve ukazivalo na gerilski PR* - o tome je bio i post (Montessori gerila).
Opcija Privatnih poruka koju koriste registrovani korisnici blogger.ba ima neka pravila. Inače, svima je jasno da
"Privatnost" podrazumjeva neku diskretnost. Logično je pitanje - koliko možeš biti ležeran ako se nekome prvi put obraćaš sa nekim pitanjem? Drugo je: ima li smisla nekoga provocirati preko privatne poruke? Ima li smisla nekome reći "Kako ti SVE i SVASTA znas, molim te, reci mi da li znas sto vise o otvaranju prve Montessori skole u BiH?", a kad odeš na isti blog - vidiš da je čitav blog posvećen Montessori metodi uz spominjanje da to počinje raditi od septembra u BiH.
Kako
privatnost podrazumjeva uljudno obraćanje logično je da bi trebalo zvučati kao "radim to i to, treba mi ta i ta informacija, da li slučajno znaš išta o tome" (to je uslijedilo poslije, nakon objavljenog posta u drugoj PP)
Tu dolazimo do druge bitne stvari: jedno od osnovnih pravila net-pismenosti kaže da ako koristiš velika slova to znači da se dereš na nekoga, odn. da si nepristojan ili blago rečeno ciničan.

Zato ako neko šalje PP sa sadržajem za kojeg nije u stanju odgovarati - onda nešto nije u redu sa poimanjem komunikacije. Imaju dvije mogućnosti - ili je riječ o nezgrapnosti ili propagandi. Za nezgrapnost je jasno, a kad je riječ o propagandi ili provokaciji - takvi mogu očekivati ili da će biti prozvani (posebno jer se na ovom blogu jer se piše o PR i xafsingu) ili blokirani (spam). U napomeni privatnih poruka (sa desne strane unutar te opcije u sekciji Napomena i pravila) stoji: "Putem privatnih poruka zabranjeno je vrijeđati blogere, slati reklame i neprimjeren sadržaj."
Zato na konstataciju da je ovo "opomena svim drugima da te nikad nista ne pitaju na PP!" i da nisam fer potpuno suvišna.
Ukoliko želite nešto pitati na PP ili putem komentara samo je jedno pravilo - budite uljudni i bez spama molim.

* - primjere Gerilskog oglašavanja možete pogledati na siteu jedne od vodećih firmi koja se služi ovom tehnikom http://www.guerillapr.com/ (klikni unutar stranice na ikone), a evo i na wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Guerilla_advertising

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 07/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332254

Powered by Blogger.ba