Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

01.04.2008.

Sportski PR i xafsing: SVAKI JE EURO - EURO!

Večernji.hr često donese dobar članak iz oblasti PR i xafsinga. Neke pomislim postaviti kasnije pa ostavim link u neobjavljenim poslovima, ali se zna desiti da tih tekstova, kada konačno odlučim objaviti uz neku temu, više jednostavno nema. Ono čega nema, bez toga, ne da se može, nego se mora. Jedan od interesantnijih tekstova je o sportskom xafsingu "Ima li nogomet dodatnu vrijednost". Dobar primjer upravljanja autor (Edvin Jurin) daje sa belgijskim Genkom. Na prigodnoj fotografiji igrač Rome (večerašnji gubitnik). Iz teksta izdvajam najinteresantnije dijelove koje se tiču upravljanja svim raspoloživim sredstvima kluba kako bi se što više povezao sa svojim ciljnim skupinama:

Vođeni uvodnim prodajnim prijedlogom i geslom "Svaki je euro - EURO!" poslovni se klupski tim ne ustručava osmišljavanja i organizacije događanja na non-matches dane  od dječjih rođendana i dječjih klubova, poslovnih okupljanja gdje od vanjskog cateringa zarađuje 20 posto, ali i obiteljskih i poslovnih svečanosti, promocija pojedinih brendova do obilaska stadiona i upoznavanja posjetitelja s vodećim zvijezdama kluba. Ambiciozni i neumorni klupski menadžeri po vlastitom iskazu svojim krajnjim korisnicima uvijek nastoje podariti Added Value Effect  najmlađim kategorijama besplatnu kinoulaznicu i fast-food zalogaj nekoliko puta mjesečno, a poslovnim ljudima poslovnu platformu i temeljni alat networkinga (preko vlastite extranet mreže i ciljno usmjerenih susreta radi izmjene ideja, informacija i projekata).

- Nagraditi i usrećiti stalne i povremene poslovne ljude pomaže nam da u pravom smislu regrutiramo stalno nove, ponosio se Stephan Poelmans, komercijalni direktor KRC-a Genk  a na zagrebačkoj  SPORTO koferenciji,  ističući:
- Djeca su naš kisik, oni su naši klijenti budućnosti - tako klub godišnje utrži 2500 poslovnih sjedećih mjesta po cijeni od 1250 do 2000 eura i 17 specijalnih loža za 30 tisuća eura. Takvo ciljno usmjereno i emocijom i energijom obojeno upravljanje komunikacijama omogućuje da navijač umjesto prijetnje postaje vrijednost.

Današnji sportski xafsing polazi od dviju premisa  sport = emocije (emocije su najvitalniji dio svakog brenda, klupskog ili sponzorskog), a oglašivači = partneri, a ne više puki naručitelji stadionskih panoa. Operativna dobitna, odnosno win-win formula temelji se u svom tehničkom dijelu na dvije komponente  kataloški precizno razrađenoj i ostvarenoj klupskoj ponudi i prilagođenom mjernom instrumentariju.

Samu ponudu čine četiri dimenzije  prva, medijske koristi i networking; druga, ambijent za direktni xafsing; treća, platforma za višerazinske promocije i četvrta, domaćinstvo (business club, sponzorske lože,VIP arena).

Mjerni instrumentarij počiva na indeksu sponzorske prikladnosti koja indicira koliko svaki promatrani sport odgovara svakom pojedinačnom sponzoru, čitaj partneru te kumulativne sponzorske izloženosti u medijima s naglaskom na televiziju, on site, odnosno na stadionu te na samim igračima, odnosno njihovoj sportskoj opremi.
U konačnici za klupski sportski xafsing ipak vrijedi samo jedno pravilo. Radi marljivo, komuniciraj iskreno i stvaraj prijatelje!

- Djeca su naš kisik, oni su naši klijenti budućnosti - tako klub godišnje utrži 2500 poslovnih sjedećih mjesta po cijeni od 1250 do 2000 eura i 17 specijalnih loža za 30 tisuća eura. Takvo ciljno usmjereno i emocijom i energijom obojeno upravljanje komunikacijama omogućuje da navijač umjesto prijetnje postaje vrijednost.

(...)

Današnji sportski xafsing polazi od dviju premisa  sport = emocije (emocije su najvitalniji dio svakog brenda, klupskog ili sponzorskog), a oglašivači = partneri, a ne više puki naručitelji stadionskih panoa. Operativna dobitna, odnosno win-win formula temelji se u svom tehničkom dijelu na dvije komponente  kataloški precizno razrađenoj i ostvarenoj klupskoj ponudi i prilagođenom mjernom instrumentariju.  VIŠE

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 04/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
335225

Powered by Blogger.ba