Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

29.01.2008.

Imamo naslov: ŽONGLIRANJE INFORMACIJAMA - Povijest i teorija odnosa sa javnostima

U početku sam imao podnaslov "Povijest i teorija odnosa sa javnostima", a od 26. januara/siječnja kada je napisan prethodni post dobio sam pregršt prijedloga. Još jednom HVALA VELIKA SVIMA! Velik broj je stigao i e-mailom, a u uži izbor su ušli:

  • "Od promocije cirkusa do kreiranja menadžmenta"
  • "Od cirkuskog šatora do modernog PR ureda"
  • "Recite im ono što trebaju čuti"
  • "Quo Vadis PR?"
  • "Ispeci, pa reci"
  • "PRovokacija javnog mišljenja"
  • "Od PRvih koraka do PRakse"
  • "Nepriznati kreatori povijesti"
  • "Kovači percepcije"
  • "PRedstavljanje - kroz povijest i u teoriji"
  • "PRevolution/PRevolucija" (Evolucija PR-a)
  • "Život u doba javnosti"
  • "Prašina u očima"
  • "Od Gutenberga do interneta"
  • "Goli Razgovori"
  • "Od PRvih koraka do PRakse"
  • "Riječi za javnosti"
  • "PRedstavljanje"
  • "Život u doba javnosti"
  • "Odnosi sa javnošću u duhu vremena - od kolijevke do 21. stoljeća
  • "Javnost s odnosima" i
  • "Žongliranje informacijama"
Kum knjige nam se javio e-mailom, zove se  Darko Markušić i zamjenik je glavne urednice časopisa Business.hr.
"ŽONGLIRANJE INFORMACIJAMA - povijest i teorija odnosa sa javnostima"
mi se dopao jer je PR zapravo krenuo sa cirkusima i željeznicom. Kada uzmem u obzir da je PR je ponekada čisti cirkus i borba da se zadobije pažnja, a najgore što čovjek kao PR-ovac može da se desi je da ispadne kao loš klaun (kada pokušava skrenuti pažnju na neki događaj) ili kada se nađe u krizi koju s nacrtanim osmjehom koji mu navrtaju mediji tužno prolazi - slika je više nego jasna. Borba za pažnju je ogromna i za njeno ostvarivanje povijest bilježi raznorazne dosjetke, a teorija nastoji racionalizirati svaki PR pokret u cilju uvećanja učinka.
Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 01/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332154

Powered by Blogger.ba