Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

16.01.2008.

Spin antipropagandista? POGREŠNO SKRETANJE ORGANIZACIJE PRWATCH.COM

Praveći back-up listu omiljenih pr.blog stranica naišao sam na malo stariji post o brkanju PR-a sa propagandom. Ko to čini? E, pa tu je prwatch.org prema kojem živimo u svijetu koji je zapravo jedna velika teorija zavjere, a najveća zavjera je da - imamo slobodan izbor?

Prema ovom zajedljivom spotu zahvaljujući oglašavanju i PR-u niko nema vlastitog ukusa niti pravo izbora. Prema njemu, ako bolje razmisljimo, ni youtube.com ni google.com nisu ono što nam treba. Hm, možda su i valjali, ali su zapravo zahvaljujući PR-u i oglašavanju postali ono što jesu. Ili ipak to nisu? Ipak im to nije trebalo, uspjeli bi oni i bez toga? Really?

Oni koji su čitali Habermasovu teoriju o komunikativnom i strateškom djelovanju znaju o čemu je riječ - o čuvenom pitanju: "Kada je razgovor lišen ikakve namjere?". Kad je tu obična komunikacija, a kad u pozadini ima neka nemjera. Dakle, svaki razgovor je PR i propaganda (ad absurdum) i svi mi nešto prodajemo, zar ne? (pogledajte ovaj dobar post od BrianKim.net).

Sve u svemu, zahvaljujući malom broju PR-ovaca čije je djelovanje zapravo jeste Spin (pogledajte sa desne stran u boxu "Šta je to spin?"), a koje se ne može tek tako odvojiti od PR-a kao žito od kukolja, ovaj The Center for Media and Democracy ima dovljno razloga da zapravo čini spin na PR i time dovodi u pitanje svoje djelovanje.

Nikada nisam bio protiv prwatch.com, naprotiv! S ciljem da PR praksa bude što etičnija ovu ću stranicu i dalje podržavati, ali tek toliko da se zna - u ovom slučaju itekako nisu u pravu! Ovdje su oni obični paranoični propagandisti.

Evo spota, a o etici i PR-u više u idućem postu...
Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 01/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332152

Powered by Blogger.ba