Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

13.01.2008.

Ključni BBC-jevi dokumentarci nikad prikazani u SAD-u: DOKUMENTARCI IZ "BUNKERA"

Čuveni bloger Daily Kos u jednom svom postu pobrojao je 7 ključnih BBC-jevih dokumentaraca nikad prikazanih na američkoj televiziji, a za koje smatra da prikazuju kako su američka i britanska javnost tretirani kao ovce još od Prvog svjetskog rata. O ovim činjenicama oblikovanja ukusa i "nevidljivoj sili" ako Bog da ćete čitati krajem godine u prvoj knjizi (objavljenoj u BiH) koja se bavi poviješću i teorijom odnosa sa javnostima.
U međuvremenu, pogledajte dokumentarce u gornjem linku, kao npr. 'The Century of the Self' kojI  počinje s nećakom Sigmunda Freuda, Edwardom Bernaysom (na slici) koji je bio propagandist (nije u tome vidio ništa loše) u Prvom svjetskom ratu te je prepakirao propagandu u "odnose s javnostima" ili da budemo precizniji, nije smatrao propagandu moralno upitnom, s obzirom da je smatrao kako je riječ o promicanju određenih vrijednosti (vidjeti etimologiju riječi propaganda). Herbert Hoover primijenio je njegove ideje kako bi od Amerikanaca stvorio potrošače koje je industrija trebala, a Joseph Goebbels je prikazan dok objašnjava kako su iste te Bernaysove ideje iskorištene da bi se od Nijemaca stvorili nacisti. Potonji je uz komuniste kriv za ocrnjivanje termina propaganda '20-tih godina proteklog stoljeća. Sve popisane epizode polinkane su s videima koji se mogu pogledati online.

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 01/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
331958

Powered by Blogger.ba