Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

13.01.2008.

Meinstream mediji ponovo o BH blogu: DOBRO JUTRO, JAZZERI!

U najnovijem broju Slobodna Bosna piše o blogu što je samo potvrda konstatacije da konačno i meinstream mediji u BiH priznaju stvarnost i trend o kojem smo pisali u ranijim postovima - zato i naslov "Dobro jutro džezeri" - pogledajte šemu koja se praktikuje na BBC-u odavno (graf na dnu na http://pr.blogger.ba/arhiva/2007/12/23).

U ovom članku, za razliku od Starta, nije pomenut nijedan naziv bloga (koliko sam primjetio) premda se dalo naslutiti da su na jednom mjestu govorili o blogu "Bore oko očiju" (iako on nije jedini demobilisani borac Armije BiH.)

U tekstu se govoreći o bloggerskom bumu u BiH kao jedini primjer od posjećenijih spominje ambasador UK Mathew Rycroft, (što je logično kada je ovaj platio oglas na Sarajevo-x.com, koliko sam čuo riječ je o nekih 600 km mjesečno). Ipak, meni se čini da je bar njegova sličica bar 70% klikanja jer je to jedini blog na Sarajevo-x.com koji je tu nezvaničnim plaćenim oglasom. Toliko o sivilu dizajna BH net prostora.

S druge strane, bilo bi zanimljivo da neko napravi istraživanje slično onom koje je nedavno sprovedeno u Srbiji. Prema tim rezultatioma čak 10,5% korisnika interneta u Srbiji prati blogove (više od chatanja, skidanja muzike i ostalog - vidi graf i post ovdje - blog Svakodnevnica).

A evo i dijela teksta iz Slobodne:

"Blog je jedan od najpopularnijih internet fenomena, a njegovi autori u posljednjih su desetak godina postali izvor informacija i alternativa klasičnim medijima kakvi su novine i televizija; blogomanija je zahvatila i našu zemlju, stranica blogger.ba je naposjećenija internetska bh. strana, a njezinom uspjehu doprinose i mnogi dnevnici čiji su vlasnici poznate ličnosti" (moram priznati da je ovo sa "poznatim ličnostima" poprilično bespotrebno napisano, jer od poznatih ličnosti tu imamo - Matthewa. Jel' tako? Ili se pomenuti umnožio? Ili je ovo u SB neformalni oglas?)

p.s.

Volio bih kada bi upravitelji blogger.ba i blogspot.ba pogledali malo blog.hr koji je, ukoliko me sjećanje ne vara, u vlasništvu NOVA TV-a, a po dizajnu podsjeća na jedan od najpoplarnijih (ako ne najpopularniji) portal u regionu monitor.hr. Tu je sa praktičnošću dizajna još interesantniji bloger.hr koji je vezan za index.hr (također vrlo posjećen site koji je skoro dobio novo ruho), s tim da je pregledniji po "temama" (kod nas su to tagovi, beli).

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 01/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332151

Powered by Blogger.ba