Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

10.11.2007.

Poprište borbe za mušterije: FORUM SARAJEVO-X

Na forumu sarajevo-x.com pojavila se tema: "M-Tel imate prijatelje!"
Nemam potrebe da iznosim stav po ovom pitanju jednostavno jer pokušavam ovaj slučaj posmatrati kao vrlo važnu dilemu u bh javnosti, pitanje sukoba patriotizma i interesa ili dva stava: jedan je patriotski sa slikom (neko je odmah na početku teme optužio: "Jel' ovo jos jedan potez Telecoma da ne ostane bez musterija?"), a drugi kaže: "Jedimo domace, pa makar to bilo lisce ili govna."
Vrijedi pogledati naše gnjevne javnosti. Nadam se da su se u ovo uključili PR menadžeri i jednih i drugih, a možda i trećih.
Borba za mušterije u toku... Ko god da ju je potaknuo.
UPDATE:
Da budemo realni, sutra bi neko mogao uraditi ovakvu "anti-kampanju" za hej-box (hercegovački provider) sa slikama rušenja starog mosta u Mostaru uz parolu "bye, bye!" (riječ je o reklami zamjene starog mobilnog ili dijelova istog za novi, a na reklami uništavaju stare mobitele i mijenjaju za nove).
Pokušavam ostati po strani, ipak mislim je izbor operatera lična stvar, uzeo neko u obzir ovu plakatu ili ne! Svako radi sa svojim parama što želi!
Anti-kampanja je tu, šta da vam kažem? Pogledajte na forumu šta ljudi misle o ovoj temi i pridružite se diskusiji.
http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtopic.php?t=44044&postdays=0&postorder=asc&start=0
Cilj posta je da skrene pažnju na pojavu anti-kampanja...
UPDATE 2 - HRVATSKA - izbori i antikampanja:
Nismo jedini kod kojih je prisutna antikampanja! Naime, u Hrvatskoj je u toku predizborna kampanja koja se sve više zahuktava, a zanimljivo je primijetiti kako veliku ulogu tokom ovih izbora igra internet. Tako je ovih dana putem tog medija u javnost nekoliko anonimnih glasača plasiralo zanimljive antikampanjske "predizborne plakate". Naime, oštra HDZ-ova kampanja usmjerena samo na njihove najljuće protivnike, (one crvene dakako), odbila im se od glavu tako što su "obradili" HDZ.ove plakate sa novim porukama. Kako? Kliknite i pogledajte ih ovdje!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 11/2007 >>
nedponutosricetpetsub
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
252627282930

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
360356

Powered by Blogger.ba