Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

21.10.2007.

Edukativno-humanitarna kampanja ˝Zagrljaj podrške˝: BORBA PROTIV RAKA DOJKE

Asocijacija udruženja za brigu o pacijenticama/pacijentima oboljelim od raka dojke u BiH i Udruženje onkologa BiH pokreće edukativno-humanitarnu kampanju „Zagrljaj podrške“ sa ciljem podizanja svijesti o karcinomu dojke, važnosti ranog otkrivanja i mogućnostima kvalitetnog liječenja u Bosni i Hercegovini.
Moram pohvaliti agenciju PRag koji su osmislili i sprovode ovu edukativno-humanitarna kampanja. Ideja je jednostavna: pomoći kupovinu dva mobilna mamografa za rano otkrivanje karcinoma dojke. Ovom se akcijom PRag izdvojio ovom (nadam se pro bono) akcijom i skrenuo pažnju na ovaj problem. To je sasvim uobičajena praksa i drago mi je da se PR-ovci povezuju sa humanitarnim kampanjama upravo zbog nepoznavanja naravi PR i njegovog positvojećivanja sa kojekakvim zavrzlamama i obmanama.
Prema tome, dragi posjetioci,
pozivom od 1.10. do 31.12. na dolje navedene brojeve telefona donirate sredstva za kupovinu dva mobilna mamografa za rano otkrivanje karcinoma dojke.

090 291 002 (Za korisnike BH Telecoma, donirajte 2 KM*),
092 890 800 (Za korisnike HT Mostar, donirajte 2 KM*) i
1412 (Za korisnike Telekoma Srpske i m:tel-a, donirajte 1 KM*)

U promotivnom tekstu stoji koji su prenijeli neki mediji stoji:
Kažu da su dijamanti ženini najbolji prijatelji, ali kada se suoči sa karcinomom dojke, ono što joj je potrebno je –Zagrljaj podrške. Svake godine 500 žena u BiH umre od raka dojke. Svake godine 1.350 žena u BiH se suoči sa ovom bolešću. Borba protiv raka dojke započinje sa prevencijom i ranim otkrivanjem.
O svima koji daju doprinos na ovom mjestu (tuzlarije.net)

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 10/2007 >>
nedponutosricetpetsub
010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332152