Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

25.09.2007.

KINA (2) Iz Kine stižu bombonijere s crvima - VALJDA OLIMPIJADA NEĆE BITI KAO BOMBONJERA!

    Nastavljamo sa postovima o Kini i njenoj ugroženoj reputaciji. Unatoč izvinjenju Mattela, ova informacija je relevantna koliko i rok trajanja pojedinih proizvoda. Zato sam je i stavio u sekciju "neobjavljeni postovi". U našoj dragoj BiH kineske radnje normalno rade i narod zna kakav je to kvalitet, ali i oni koji nabavljaju osigurače. Kažu da su se pojavili i ovi dupljaci i to sa žigom Slovenačkih proizvođača (znaju ljudi šta kod nas ide!).
    Ipak, nije sve tako crno. Lično moram pohvaliti pipu za vodu koja je koštala siću za razliku od Armalove. Vodio sam se logikom "i u Kini imaju druga Ti... pardon bravara". Već druga godina joj je i sve je OK.
    No, glupo bi bilo ne spomenuti pad ugleda koji NR Kina trpi u zadnje vrijeme. Posljednji skandal se dogodio kad je jedan južnokorejski turist tijekom posjeta Kini kupio imitaciju poznate bombonijere Ferrero Rocher. Kad se, vrativši doma, želio zasladiti, otvorivši kutiju dočekale su ga čokolade pune crva.
    Pretpostavlja se da su se crvi naselili u čokolade tijekom proizvodnje, no kad je kupac kontaktirao proizvođače oni su mu tek uzvratili da može dobiti povrat novca ako im donese ucrvljenu bombonijeru. Stručnjaci za prava potrošača boje se da će utvrđivanje da su se crvi uselili u čokolade tijekom proizvodnje biti problem. (jedino da su ih u zemlji valjali?) :)
    No, pojavilo se još 'crvima naseljenih' bombonijera, a i bez pravog dokaza ovaj će novi slučaj otežati ionako već narušenoj kineskoj reputaciji. Posljednjih mjeseci proizvodi s oznakama 'Made in China' doživjeli su pravi fijasko, jer su u brojnim zemljama zabranjene određene marke pasti za zube, gume, lijekovi, hrana za kućne ljubimce i igračke. P
ekinška vlada svim silama se trudi iskorijeniti ono što smatra robom za otpad i ojačati svoje kvalitetne proizvode, a mi se samo nadamo za dobro Olimpijskih igara da će sve biti bolje.
(vijest preuzeta sa sitea vecernji.hr)

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 09/2007 >>
nedponutosricetpetsub
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
360255

Powered by Blogger.ba