Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

10.09.2007.

Nešto kao Be-Ha-Te Bebe: LEVI'S U AKCIJI NA HRVATSKOM TRŽIŠTU

Mlađi posjetioci ovog bloga možda ne znaju da je prije raspada bivše Jugoslavije nekoliko brendova predstavljalo oličenje dobrog izgleda. Na listi odjevnih brendova visoko mjesto su zauzimale farmerice Levi's, posebno one 501.
U razgovoru sa nekom našom rajom koja živi vani čak sam čuo da je bosanca (ali i državljanina ex-yu) najlakše prepoznati u masi upravo po tome što nosi Leviske. Naravno, upravo '90 nisu bile godine popularnosti, ali
prelaskom nekadašnjeg CEO i predsjednika "Pepsi-Cola North America" Philipa Marineaua u Levi Strauss & Co. (15. sept. 1999.) stvari su se počele mijenjati nabolje.
Kampanje su postale zanimljivije i "uvrnutije"  i danas stvari doista izgledaju bolje nego prije.
Ipak, iznenadila me kampanja "Ja sam cool".
OK, mi nismo koristili riječ "cool", ali ako je ova kampanja "cool" moraćemo staviti karte na stol i zapjevati Rundekovu "Tako bi rado hodao gol".
Kao poenta sitea je da se snimiš u leviskama u Levis prodavnici i rekneš u kameru zašto si ti "cool".
Na kraju je sve ispalo (meni bar) bezveze.
Nešto kao kada "Be-Ha-Te Bebe" odgovaraju, al' samo što nije ni smiješno, ni zabavno, ni "cool"...
Šteta... Dobra ideja, loša razrada - učinak... hm, pa vidjeće sami.
Ipak, vrijedno je pažnje jer je prvi slučaj pokušaja (kol'ko-tol'ko) interaktivne kampanje na ovim prostorima.
Provjerite sami
http://www.jasamcool.com/
Filmići snimani u radnji na http://www.jasamcool.com/hrv/movies.aspx
Što se tiče slike htio sam neku koja će ovaj post učiniti manjom reklamom. Pošto je u USA,  zemlji porijekla Levi'sa, vrlo bitan Iraq, ukucao sam to kao ključni pojam pri traženju slike.
Dakle: iraq

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 09/2007 >>
nedponutosricetpetsub
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
331955

Powered by Blogger.ba